فیصل آباد آر پی او رفعت مختار راجہ کاانفار مل انسپکشن کے سلسلہ میں تھا نہ صدر فیصل آبادکا دورہ

0
66

فیصل آباد (نماٸندہ باغی ٹی وی )آر پی او فیصل آبادرفعت مختار راجہ کاانفار مل انسپکشن کے سلسلہ میں تھا نہ صدر فیصل آبادکا دورہ،شہریوں کے ساتھ بدسلوکی کی شکایات اور غیر قانونی حراست کو کسی صورت برداشت نہیں کیا جائے گا۔

آرپی او فیصل آبادرفعت مختار راجہ نے بسلسلہ انفا ر مل انسپکشن تھا نہ صدر فیصل آبادکا دورہ کیا۔تھانہ پہنچنے انہوں نے تھانہ کی صفائی ستھرائی،عمارت،فر نٹ ڈسیک مال خانہ، تھانہ کی حوالات اور بند ملزمان کی تفصیل کو چیک کیا۔ رجسٹر ہائے تھانہ جات کی جانچ پڑتال کی۔

آرپی او فیصل آباد نے ہدایات جاری کرتے ہوئے کہا کہ وہ زیر تفتیش مقدمات کو یکسو کرنے کیلئے اپنا مثبت کردار ادا کریں۔ تفتیشی افسران مقدمات کو یکسو کرنے کیلئے انصاف اور میرٹ کو ترجیح دیں۔ زیر تفتیش مقدمات کو جلد از جلد یکسو کر کے چالان عدالتوں میں جمع کروائے جائیں۔

اپنی پیشہ ورانہ مہارت کو بروئے کار لاتے ہوئے جدید خطوط پر تفتیش مکمل کی جائے تاکہ جرائم کے خاتمہ میں مدد ملے۔روائتی سستی اور تسا ہل پسندی کسی صورت قابل قبول نہ ہے۔انہوں نے ایس ایچ او تھانہ ہذا اور عملہ فرنٹ ڈیسک کو ہدایات جاری کرتے ہوئے کہا کہ سائلین کی شکایات اور درخواستوں پر فوری قانونی کاروائی عمل میں لائی جائے۔

تھانہ میں آنے والے ہر سائل کے ساتھ خوش اسلوبی سے پیش آیا جائے۔ پولیس کے مثبت تاثر کو ابھارنے کیلئے ہر سطح پر پولیس افسران مثالی کردار ادا کریں۔انہوں نے مزید کہاکہ جوئے و فحاشی کے اڈوں،اور منشیات فروشوں کے خلاف بلا تفریق قانونی کاروائی عمل میں لائی جائے۔چوری وڈکیتی کی وارداتوں پر قابو پانے کیلئے پولیس گشت کو موثر بنایا جائے۔

مجر ما ن اشتہاریوں کے لیے تفتیشی افسران کو اسپیشل ٹا سک دیے جا ئیں اور اس ضمن میں ہر ممکن وسائل کو بر وئے کا ر لا ئے۔ ریکارڈ یافتہ ملزمان سے پوچھ گچھ کا عمل جاری رکھا جائے۔ تمام پولیس افسران خوش اخلاقی اور خوش اسلوبی کو اپنا شعار بنائیں اور پیشہ ورانہ مہارت کو بروئے کار لاتے ہوئے جرائم کی روک تھام میں اپنا کردار ادا کریں۔ انہوں نے کہا کہ ایماندار اور محنتی پولیس افسران کی حوصلہ افزائی کی جائے گی اور کرپٹ/کام چور پولیس افسران کے خلاف سخت محکمانہ کاروائی عمل میں لائی جائے گی۔

Leave a reply