محکمہ اینٹی کرپشن کا گوجرانولہ شہر کی تاریخ میں کرپشن کے سب سے بڑے ، میگا کرپشن سکینڈل میں بڑی کاروائی

محکمہ اینٹی کرپشن گوجرانوالہ کا گوجرانولہ شہر کی تاریخ میں کرپشن کے سب سے بڑے ، میگا کرپشن سکینڈل میں بڑی کاروائی!

میونسپل کارپوریشن گوجرانوالہ میں ہونے والی غضب کرپشن اور بڑے پیمانے پر ہونے والی بے ضابطگیوں کی عجب داستانیں رقم کرنے اور سرکاری خزانے کو اربوں کا نقصان پہنچانے پر
1۔ سابقہ میئر گوجرانوالہ، ثروت اکرام ،میونسپل کارپوریشن گوجرانوالہ
2۔ سرفراز خان شاہد ، سابقہ ٹی ۔ایم۔او، قلعہ دیدار سنگھ ٹاؤن
3۔ شہزاد احمد کھوکھر ، سپر اینٹینڈ ینٹ (ریگولیشن) میونسپل کارپوریشن گوجرانوالہ سمیت سینکڑوں لینڈ قبضہ مافیا ڈان کے خلاف مقدمہ درج! دیگرملوث سینئر افسران و اہلکاران وکرپٹ عناصر کے کردار کا تعین دوران تفتیش کیا جائے گا۔

میونسپل کارپوریشن گوجرانوالہ میں اربوں روپے مالیت کی سرکاری دوکانوں کی لیز کی مد میں میگا کرپشن کی گئی۔ جلد اہم گرفتاریا ں متوقع!

سابقہ میئر گوجرانوالہ، ثروت اکرام کی زیر پرستی ،بلد یہ گوجرانوالہ کے کرپٹ افسران و اہلکاران اور لینڈ ریگولیشن ڈیپارٹمنٹ کے سپرنٹنڈنٹ کی ملی بھگت سے بیش قیمت اراضی پر تعمیر شدہ ، قیمتی کمرشل ایریا میں موجود اربوں روپے مالیت کی دوکانوں کوکوڑیوں کے بھاؤ پر، بغیر مارکیٹ اسسمنٹ و نیلامی کئے ،پرانے لیز ریٹ پر دے دیا گیا۔

گوجرانوالہ شہر میں کرپٹ مافیا کا راج !گوجرانوالہ شہرمیں میں جی ٹی روڈ پر واقع مہنگی ترین کمرشل جگہوں پر واقع ، سینکڑوں کمرشل دوکانوں کا سرکاری مارکیٹ کرایہ لاکھوں روپے ماہانہ ، جن کو کوڑیوں کے بھاؤ ، انتہائی کم کرایہ پر اونے پونے داموں(سینکڑوں کے حساب سے) لیز پر دے دیا گیا۔

سابقہ میئر گوجرانوالہ، ثروت اکرام نے قیمتی کمرشل مارکیٹوں و دوکانوں کی نہ ہی مارکیٹ اسسمنٹ کروائی، نہ کی نیلامی کروائی گئی ، جس سے ایک طر ف تو سرکاری خزانے کو اربوں کا نقصان پہنچایا گیا دو سر ی جانب ، بلدیہ گوجرانوالہ کے کرپٹ افسران و اہلکاران ، خصوصی طور پر لینڈ سپرنٹنڈنٹ کی ملی بھگت سے دوکانیں لیز پر دینے کے بعد دوکانداروں کو بلیک میل کر کے، کرایہ کی وصولی کمرشل مارکیٹ ریٹ پر کی جاتی ۔ جس سے ساری رقم کرپٹ ڈان مافیا کے جیبوں میں چلی جاتی اور بلدیہ کے کرپٹ افسران و اہلکاران ماہانہ لاکھوں روپے کماتے۔

بلدیہ گوجرانوالہ کی انتظامہ کی جانب سے تمام تر قانونی تقاضوں کو پش پست ڈال دیا گیا ۔ان کی غفلت سے شہر کی اربوں روپے کی پراپر ٹی کی اہم دستاویزات کا ریکارڈ نہ رکھا گیا اور بیش قیمت کمرشل دوکانوں کو دوکاندار خودساختہ قیمت پر آگے فروخت کرتے رہے۔

میگا کرپشن سکینڈل ، کاروائی عوامی حلقوں ،صحافی و سماجی تنظیموں اور شہریوں کی کثیر تعداد کی جانب سے شکایات اور اینٹی کرپشن کی خفیہ سورس رپورٹ پر عمل میں لائی گئ

اس موقع پر ریجنل ڈائریکٹر اینٹی کرپشن گوجرانوالہ ، زوہیب مشتاق نے میڈیا کو بتایا کہ وزیراعظم پاکستان کے کرپشن فری پاکستان کے وژن کے عین مطابق اور ڈائریکٹر جنرل اینٹی کرپشن پنجاب کی ہدایات کے مطابق ،کرپٹ مافیا کے ساتھ آہنی ہاتھوں سے نمٹا جائے گا۔ ان سے لوٹی ہوئی رقم، ریکور کر کے سرکاری خزانے میں جمع کروائی جائے گی۔ سرکاری خزانے کو لوٹنے والوں کو جلد قانون کے کٹہر ے میں لا کر کیفر کردار تک پہنچایا جائے گا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.