fbpx

سائبرحملوں سے کیسےبچاجائے:اسلام آباد میں اہم سیمینار: ڈی جی FIA ثنا اللہ عباسی بھی شریک

اسلام آباد :سائبرحملوں عوام الناس کوکیسےبچایا جائے:اسلام آباد میں اہم سیمینار: ڈی جی FIA ثنا اللہ عباسی بھی شریک ،اطلاعات کے مطابق ایف آئی اے ہیڈکوارٹر اسلام آباد میں سائبر حملوں کی روک تھام کے حوالے سے سیمینار کا انعقاد کیا گیا۔ اس موقع پر ڈی جی ایف آئی اے ڈاکٹر ثناء اللہ عباسی مہمان خصوصی تھے۔ اکیڈمیا کے سائبر سیکورٹی ماہرین، معروف اداروں اور سائبر کرائم ونگ کے عہدیداران نے شرکت کی۔

سیمینار کے پہلے سیشن میں اکیڈمی کے سائبر سیکیورٹی ماہرین اور سائبر کرائم ونگ کے عہدیداروں کے ساتھ سائبر حملوں کی روک تھام کے حوالے سے پینل ڈسکشن کا انعقاد کیا گیا۔ ڈائریکٹر نیشنل سینٹر آف سائبر سیکیورٹی (NCCS) ڈاکٹر کاشف کفایت، ڈاکٹر حیدر عباس ڈائریکٹر NCSAEL – NUST،عمار جعفری ڈائریکٹر جنرل، سینٹر آف انفارمیشن ٹیکنالوجی (CIT)، ڈاکٹر عمران – ملٹری کالج آف سگنلز (MCS)، ڈاکٹر غلام مصطفیٰ پی آئی ای اے ایس بحث کا حصہ تھے۔

ایکسپرٹ گروپ پینل ڈسکشن کے بعد معزز ڈائریکٹر جنرل ایف آئی اے ڈاکٹر ثناء اللہ عباسی کی صدارت میں "سائبر حملوں کی روک تھام” کے موضوع پر ایک کانفرنس بھی منعقد ہوئی۔ سائبر ماہرین نے سائبر سیکیورٹی اقدامات کی اہمیت پر روشنی ڈالی اور بڑے پیمانے پر سائبر حملوں کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے قومی، تنظیمی اور انفرادی سطح پر ان اقدامات کو اپنانے پر زور دیا۔ اس بات پر روشنی ڈالی گئی کہ سائبر سیکیورٹی پالیسی اور انتظام کے حوالے سے بین الاقوامی معیارات کو لاگو کرنے کی ضرورت ہے۔

ڈی جی ایف آئی اے ڈاکٹر ثناء اللہ عباسی نے کانفرنس کے اختتامی سیشن میں شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ سائبر سیکیورٹی اور سائبر حملوں کی شدت اور نوعیت کو سمجھنے کا وقت آگیا ہے۔ اس وجہ سے، ہمیں قومی اور بین الاقوامی سطح پر اپنی کوششوں میں شامل ہونے کی ضرورت ہے تاکہ اس طرح کے مسائل کو پیش آنے سے روکا جا سکے۔

ڈی جی ایف آئی اے ڈاکٹر ثناء اللہ عباسی کا کہنا تھا کہ ایف آئی اے کا سائبر کرائم ونگ پہلے ہی کم وسائل کے ساتھ اپنا اہم کردار ادا کر رہا ہے، تاہم ہمیں مستقبل میں اس قسم کے جرائم کو کم کرنے کے لیے مزید تیاری کرنے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے ملک کے بنیادی ڈھانچے کو محفوظ بنانے اور اس سلسلے میں بہترین طرز عمل اپنانے کے لیے سرکاری اور نجی شعبے کے تمام متعلقہ فریقین کے ساتھ مل کر کام کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے زور دیا کہ سائبر سیکورٹی کے بغیر کوئی پائیدار ترقی نہیں ہو سکتی۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!