fbpx

2 سابق ججوں کو رشوت لینے پر 20 کروڑ ڈالرز ادا کرنے کا حکم

دونوں جج پہلےہی برخاست سزایافتہ ہیں

کک بیکس کے بدلے بچوں کو منافع بخش جیلوں میں بھیجنے کی اسکیم ترتیب دینے والے پنسلوانیا کے دو سابق ججوں کو حکم دیا گیا کہ وہ امریکی تاریخ کے بدترین عدالتی اسکینڈل میں شکار ہونے والے سینکڑوں لوگوں کو20 کروڑ ڈالرز ادا کریں۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا کے مطابق امریکی ڈسٹرکٹ جج کرسٹوفر کونر نے ججوں کے خلاف ایک طویل عرصے سے چل رہے سول کورٹ میں تقریباً 300 افراد کو 106 ملین ڈالر ہرجانہ اور 100 ملین ڈالر جرمانہ ادا کیا-

واجبات کی ادائیگی کا تنازع: سابق اہلکار نےپولیس کی ویب سائٹ بند کر دی

عدالت نے پینسلوینیاکے دو سابق جج جنہوں نے رشوت کے بدلے نابالغ بچوں کو جیلوں میں بھیجنے کی اسکیم ترتیب دی تھی کو حکم دیا ہے کہ وہ امریکی تاریخ کے بدترین عدالتی اسکینڈل کا شکار ہونے والے سیکڑوں متاثرین کو 20 کروڑ ڈالرز کی رقم ادا کریں۔

رپورٹس کے مطابق مارک سیواریلا اور ایک اور سابق جج مائیکل کوناہن نے ایک اسکیم کے تحت نا بالغ بچوں کو رشوت کے عوض منافع کے لیےقائم جیلوں میں بھیجا اور 28 لاکھ ڈالرز کی ناجائز رقم وصول کی۔

کینیڈا: کیتھولک رہنما پراپنی انٹرن سے جنسی زیادتی کا الزام عائد،مقدمہ درج

اس کے علاوہ ان دونوں ججوں نے 8 سال کی عمر تک کے بچوں کو بھی سخت سزائیں سنائیں ان میں سے بہت سے پہلی بار کے مجرموں کو چھوٹی چوری، جے واکنگ، ٹرننسی، اسکول کے میدانوں میں سگریٹ نوشی اور دیگر معمولی خلاف ورزیوں کے لیے مجرم سمجھا گیا۔ جج نے اکثر نوجوانوں کو حکم دیا کہ وہ مجرم پائے گئے انہیں فوری طور پر بیڑیوں سے باندھ دیا جائے، ہتھکڑیاں لگائی جائیں اور انہیں دفاع کرنے یا ان کے اہل خانہ کو الوداع کہنے کا موقع دیئے بغیر لے جایا جائے۔

رپورٹس کے مطابق دونوں جج پہلےہی برخاست سزایافتہ ہیں۔

مصر میں بیوی کے قاتل جج کو سزائے موت سنا دی گئی