2024 ٹی ٹوئینٹی کہاں کھیلنے والا ہے؟

0
36

2024 کے لیے آئی سی سی مینز ٹی 20 ورلڈ کپ اگلے موسم گرما میں ریاستہائے متحدہ اور ویسٹ انڈیز میں ہونے والا ہے، جس میں کل 20 مسابقتی ٹیمیں شامل ہیں
کوالیفائنگ ٹیمیں ابتدائی مرحلے سے گزریں گی، چار گروپوں میں تقسیم ہونے کے بعد، ہر ایک گروپ پانچ ٹیموں پر مشتمل ہوگا۔ ہر گروپ سے سرفہرست دو ٹیمیں سپر 8 راؤنڈ میں جائیں گی جہاں انہیں ایک بار پھر چار کے دو گروپس میں تقسیم کیا جائے گا۔
وہاں سے، ان گروپوں میں سے ہر ایک کی سرفہرست دو ٹیمیں سیمی فائنل میں آگے بڑھیں گی، جو بالآخر ٹائٹل کے لیے مد مقابل ہوگی
کرکٹ میں کوئی بھی بڑا ایونٹ روایتی حریفوں پاکستان اور بھارت کے درمیان ٹکراؤ کے بغیر مکمل نہیں سمجھا جاتا، جسے کھیل میں سب سے اہم حریفوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ اسی طرح، دونوں T20 ورلڈ کپ 2024 میں ایک بار پھر آمنے سامنے ہوں گے۔
بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) جلد ہی روایتی حریفوں کے درمیان متوقع مقابلے کے لیے جگہ کا انکشاف کرے گی، یہ مقام نیویارک کے آئزن ہاور پارک میں مین ہٹن سے تقریباً 30 میل مشرق میں لانگ آئی لینڈ کے قریب تعمیر کیا جائے گا۔آئی سی سی اور نیو یارک سٹی کے حکام کے درمیان مذاکرات کو حتمی شکل دینے کے بعد جلد ہی اعلان کیا جائے گا۔ تاہم ابتدائی منصوبہ برونکس میں گراؤنڈ کی تعمیر کا تھا لیکن پارک کے قریب شہریوں کی شدید مخالفت اور اسی پارک سے باہر ہونے والی کرکٹ لیگ میں سے ایک کی مخالفت کے بعد آئی سی سی نے پیچھے ہٹ گیا۔
واضح رہے کہ آئی سی سی ایونٹ میں پاکستان کی بھارت کے ساتھ آخری ملاقات T20 ورلڈ کپ 2022 میں مشہور میلبورن کرکٹ گراؤنڈ میں ہوئی تھی جہاں ویرات کوہلی نے ایک یادگار اننگز کھیلی تھی جس میں انہوں نے جدوجہد کرنے والی بلیوز کی ٹیم کو جیت کی راہ دکھائی تھی۔
اس سے پہلے، دونوں کی ملاقات دبئی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میں T20 ورلڈ کپ 2021 میں ہوئی تھی جہاں بابر اعظم کی قیادت میں پاکستان نے آئی سی سی ایونٹ میں بھارت کے خلاف اپنی پہلی جیت درج کی کیونکہ گرین شرٹس نے دس وکٹوں سے شاندار جیت درج کی۔

Leave a reply