قومی اداروں کےخلاف نوازشریف اورمریم نوازکےسکرپٹ رائٹرسمیت سینیٹ الیکشن کیلیے7 امیدوارنامزد ہوگئے

لاہور:قومی اداروں کےخلاف نوازشریف اورمریم نوازکےسکرپٹ رائٹرسمیت سینیٹ الیکشن کیلیے7 امیدوارنامزد ہوگئےاطلاعات کے مطابق پاکستان مسلم لیگ ن نے سینیٹ الیکشن کے لیے اپنے7 امیدواروں کو نامزد کردیا ہے۔

ذرائع کےمطابق ن لیگ کی ترجمان مریم اورنگزیب کا کہنا ہے ن لیگ کے پارلیمانی بورڈ نے سینیٹ کےلیے7 امیدواروں کو نامزدکیا ہے۔

ن لیگ کیطرف سے نامزدگیوں میں ایک ایسی شخصیت کا بھی نام سامنے آگیا ہے جو کئی سالوں سے نوازشریف اورمریم نواز کو عدلیہ ، فوج سمیت دیگرقومی اداروں کے خلاف سکرپٹ لکھ کردے رہے ہیں ، نوازشریف اورمریم نوازکو سکرپٹ لکھ دینے والی اس شخصیت کا نام عرفان صدیقی ہے اوران کوآج متنازعہ سکرپٹ لکھنے کا صلہ بھی مل گیا

مریم اورنگزیب کے مطابق پارلیمانی بورڈ نے عرفان صدیقی، زاہد حامد، انجینئر بلیغ الرحمان کے ناموں کی منظوری دے دی ہے، ان کے علاوہ سائرہ افضل تارڑ اور سیف الملوک کھوکھر کے ناموں کی بھی منظوری دی گئی ہے۔ انہوں نےکہا ہےکہ ان ارکان کو صوبہ پنجاب سے کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی ہدایت کی گئی ہے۔

یہ بات بھی قابل غور ہے کہ عرفان صدیقی کے واٹس ریکارڈ سے یہ بات ثآبت بھی ہوچکی ہے کہ وہ اس نوازشریف اورمریم نوازکی تقریروں میں اپنی تحریروں سے جان ڈال رہے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.