fbpx

70 برس قبل لی گئی مسجد الحرام کی پہلی رنگین تصویر جاری

کنگ عبد العزیز عجائب گھر نے المسجد الحرام کی پہلی رنگین تصویر جاری کی ہے۔

باغی ٹی وی : سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پرکنگ عبد العزیز عجائب گھر نے المسجد الحرام کی پہلی رنگین تصویر جاری کرتے ہوئے کہا کہ ’حرم کی اولین رنگین تصویر 1952 میں کھینچی گئی تھی‘۔

سعودی عرب میں رواں برس غلافِ کعبہ حج پر تبدیل نہیں کیا جائے گا

عجائب گھر نے کہا ہے کہ ’تاریخی تصویر امریکی نیشنل جیوگرافک میگزین میں شائع ہوئی تھی۔ تصویر کو ان دنوں جاری کیا گیا ہے جبکہ عازمین حج دنیا کے کونے کونے سے دنیا کے مقدس ترین خطے کی طرف کھنچے چلے آرہے ہیں‘۔


واضح رہے کہ مناسک حج کا آغاز کل سے ہوگا کوویڈ کے بعد پہلی بار 10 لاکھ عازمین حج کریں گے دنیا بھر سے سعودی عرب میں عازمین حج کی آمد مکمل ہوچکی ہے جس میں دنیا کے مختلف ممالک سے آنے والے عازمین میں ساڑھے 8 لاکھ غیرملکی بھی شامل ہیں۔

مصر کو نہر سویز کی وجہ سے 7 بلین ڈالر سے زائد کی ریکارڈ سالانہ آمدنی

حکام کے مطا بق دوران حج مسجدالحرام کو دن میں 10 بار دھویا جائےگا اور ہر بار ایک لاکھ 30 ہزار لیٹرجراثیم کُش محلول بھی استعمال کیا جائےگا سعودی عرب نے 45 سال سے کم عمر کی خواتین کوبھی بغیر محرم حج کی اجازت دی ہے۔

دوسری جانب رواں برس غلافِ کعبہ حج پر تبدیل نہیں کیا جائے گا حرمین شریفین انتظامیہ کے سربراہ شیخ ڈاکٹر عبدا لرحمٰن السدیس نے بتایا کہ ایوان شاہی سے ہدایت جاری کی گئی ہے کہ اس سال غلاف کعبہ 10 ذی الحجہ عید الاضحیٰ کو کلید بردار کعبہ کے سربراہ کے حوالے کیا جائے ایوان شاہی نے اس سال نیا غلاف یکم محرم کو پرانے غلاف کی جگہ چڑھانے کی ہدایات جاری کی ہیں۔

ایران میں ریت کا طوفان،دفاتراور تعلیمی ادارے بند