fbpx

پاکستانی 8 سالہ فاطمہ نسیم نے بھارتی کھلاڑی کو شکست دے کر ورلڈ ریکارڈ قائم کردیا

پاکستانی 8 سالہ فاطمہ نسیم نے بھارتی کھلاڑی کو شکست دے کر ورلڈ ریکارڈ قائم کردیا

باغی ٹی وی : 8 سالہ فاطمہ نسیم بھارتی کھلاڑی کو شکست دے کر ریکارڈ قائم کردیا

مارشل آرٹس میں 8 سالہ فاطمہ نسیم کی ایلبو اسٹرائیک مقابلے میں بھارتی کھلاڑی کو شکست دے دی ہے۔ فاطمہ نے بھارتی کھلاڑی کا ریکارڈ توڑ کر پاکستان آرمی کے نام کر دی.. فاطمہ نسیم نے ایک منٹ میں 272 مرتبہ کہنی کو ٹارگٹ پر ہٹ کیا۔

کراچی سے تعلق رکھنے والی فاطمہ نسیم نے ایک منٹ میں سب سے زیادہ ایلبو اسٹرئیک کرکے اپنے سے تین گنا بڑی بھارتی کھلاڑی کا ریکارڈ توڑا۔

فاطمہ نسیم سے قبل یہ اعزاز بھارت کی مارشل آرٹس کھلاڑی کرن اونیال کے پاس تھا جنہوں نے ایک منٹ میں 258 ایلبو اسٹرائیک کا ریکارڈ قائم کیا تھا، پاکستان کی فاطمہ نسیم بھارت کی کرن اونیال سے تقریبا 25 سال چھوٹی ہیں۔بھارت کے روہتاش چوہدری نے 80 پاونڈ وزن کے ساتھ ایک منٹ میں 51 پش آپس کیے تھے اور 2016 سے یہ ریکارڈ بھارت کے کھلاڑی روہتاش چوہدری پاس تھا جسے پاکستان کے عرفان محسود نے توڑ دیا۔

عرفان محسود کا مجموعی طور پر یہ 41 واں گینیز ورلڈ ریکارڈ تھا۔ اس سے پہلے عرفان محسود امریکہ، برطانیہ، عراق، اٹلی، فلیپائن، مصر، بھارت کے کئی ریکارڈز پاکستان کے نام کر چکے ہیں

فاطمہ نسیم کا اس کارنامے کی وجہ سے گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں نام شامل کر لیا گیا ہے . اور سرٹیفکیٹ سے بھی نوازا گیا ہے .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.