نو دن کی بچی میں بھی کرونا وائرس کی تصدیق

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق 9 روز کے بچے میں کرونا وائرس کی تشخیص ہوئی ہے

بھارتی میڈیا کے مطابق بھارتی ریاست آندھرا پردیش میں 7 اپریل کو پیدا ہونے والے بچی کا کرونا ٹسیٹ مثبت آیا ہے، بچی کی والدہ کا کہنا ہے کہ شاید خاتون ہیلتھ ورکر کی وجہ سے اسکی 9 روز کی بچی کرونا سے متاثر ہوئی، جو بچی کی پیدائش والے دن ڈیوٹی پر تھی اور بعد میں اس میں کرونا کی تصدیق ہوئی

کرونا کا شکار 9 روز کی بچی کے والد نے بھی کرونا کی تشخیص ہونے پر افسوس کا اظہار کیا ہے،بھوپال کے چیف میڈیکل اینڈ ہیلتھ آفیسر ڈاکٹر پربھاکر تیواری نے گزشتہ روز تصدیق کی تھی کہ بچی کی والدہ اور 9 روز کی بچی دونوں میں کرونا کا ٹیسٹ مثبت آیا ہے.

بچی کے والد کا کہنا ہے میں نے اپنی بیوی کو 7 اپریل کو سرکاری ہسپتال میں داخل کروایا تھا جہاں آپریشن کے بعد بچی کی پیدائش ہوئی،ہم 11 اپریل کو اسپتال سے گھر شفٹ ہوئے اور میں نے اگلے دن ہی اخبار میں کام کرنے والی خاتون ہیلتھ ورکر کے کرونا کے مثبت ٹیسٹ کے بارے میں پڑھا جس کے بعد شبہ ہوا کہ ممکن ہے کہ اس سے میری بیوی اور بچی کو کرونا ہو گیا ہو

حریم شاہ کو کریں گے بے نقاب، کھرا سچ کی ٹیم کا بندہ لڑکی کے گھر پہنچا تو اسکے والد نے کیا کہا؟

مبشر صاحب ،گند میں نہ پڑیں، ایس ایچ او نے حریم شاہ کے خلاف مقدمہ کی درخواست پر ایسا کیوں کہا؟

حریم شاہ مبشر لقمان کے جہاز تک کیسے پہنچی؟ حقائق مبشر لقمان سامنے لے آئے

حریم شاہ کے خلاف کھرا سچ کی تحقیقات میں کس کا نام بار بار سامنے آیا؟ مبشر لقمان کو فیاض الحسن چوہان نے اپروچ کر کے کیا کہا؟

حریم شاہ..اب میرا ٹائم شروع،کروں گا سب سازشیوں کو بے نقاب، مبشر لقمان نے کیا دبنگ اعلان

جب ٹیسٹ کروایا تو میری بیوی اور 9 روز کی بچی کا ٹیسٹ مثبت آیا،اس ضمن میں ڈاکٹرز سے بھی بات کی تھی لیکن انہوں نے ہماری بات نہیں مانی جس پر ہم نے پرائیویٹ ٹیسٹ کروایا.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.