بھارتی فوج کے مظالم جاری :مقبوضہ کشمیر،شوپیان میں آپریشن کے دوران2 کشمیری نوجوان شہید

سرینگر :بھارتی فوج کے مظالم جاری :مقبوضہ کشمیر،شوپیان میں آپریشن کے دوران2 کشمیری نوجوان شہید،اطلاعات کے مطابق جنوبی کشمیر کے شوپیان ضلع کے ریبن امام صاحب علاقے میں ایک آپریشن کے دوران فورسز اہلکاروں اور عسکریت پسندوں کے درمیان جاری جھڑپ میں 2 کشمیری عسکریت پسندوں کے شہید ہونے کی اطلاع ہے۔ سرکاری طور پر ابھی تصدیق نہیں ہوسکی ہے ۔

فورسز اہلکاروں کی ٹیم میں فوج کی 1 آر آر، سی آر پی ایف اور جموں و کشمیر پولیس شامل ہے۔ ساوتھ ایشین وائر کے مطابق ریبن علاقے میں عسکریت پسندوں کے چھپے ہونے کی مصدقہ اطلاع ملنے کے بعد سکیورٹی اہلکاروں نے پورے علاقہ کو محاصرے میں لے کر تلاشی کارروائی شروع کردی۔

فورسز اہلکار جب ایک رہائشی مکان کی طرف تلاشی کرنے کے غرض سے آگے بڑھنے لگے تو اس مکان میں چھپے عسکریت پسندوں نے فورسز اہلکاروں پر زبردست فائرنگ شروع کردی ۔ فورسز اہلکاروں نے پوزیشن سنبھال کر جوابی کاروائی شروع کی جس میں2 نوجوان کشمیری عسکریت پسندوں کے شہید ہونے کی اطلاع ہے۔

ساوتھ ایشین وائر کے مطابق آپریشن شروع ہوتے ہی ضلع میں انٹرنیٹ سروس کو معطل کردیا گیا ہے۔ریبن امام صاحب علاقے میں جھڑپ کے مقام پر نوجوان جمع ہوئے جو سکیورٹی فورسز اہلکاروں پر زبردست پتھرا کر رہے تھے۔ پتھراو کرنے والے نوجوانوں کو منتشر کرنے کے لیے فورسز اہلکار وں نے پیلٹ اور آنسو گیس کا استعمال کیا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.