fbpx

خواتین کے انڈرویئر چوری کرنے پر ایک شخص گرفتار

جاپان کے شہر ہیٹینا میں پولیس نے ایک بوڑھے شخص کو پکڑ لیا جو لانڈری سے انڈرویئر چوری کر رہا تھا۔ پتہ چلا کہ ایک یا دو نہیں ، اس آدمی نے 700 سے زائد انڈرویئر چوری کیے۔ ایک بین الاقوامی اخبار کی رپورٹ کے مطابق یہ واقعہ جاپان میں پیش آیا۔ Tetsuo لانڈری سے انڈرویئر کے چھ جوڑے چوری کرنے گئے تھے۔ جب پولیس نے ٹیٹسو کو پکڑا تو انہوں نے اس کے گھر کی تلاشی لینے کا فیصلہ کیا۔ ان کی حیرت کی بات یہ ہے کہ ان کے گھر میں انڈرویئر کے مزید 630 ٹکڑے چھپے ہوئے تھے۔

بعد میں ، مقامی پولیس نے سوشل میڈیا پر اپنی پوسٹوں میں فرش پر پڑے انڈرویئر کی تصاویر بھی شیئر کیں۔ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پہلے کبھی انڈرویئر چوری کے اتنے واقعات سامنے نہیں آئے۔ یہ واقعہ تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر وائرل ہو چکا ہے۔ لوگ اس شخص کا ایسا شوق دیکھ کر حیران بھی ہوئے۔ بہت سے لوگوں نے اس شخص کی حرکتوں کی مذمت کی ہے۔ کچھ نے اس کے بارے میں مذاق بھی کیا ہے۔

یہ پہلی بار نہیں ہے کہ ایسی عجیب بات ہوئی ہو۔ دو سال پہلے ، ایک 65 سالہ شخص 100 کلومیٹر پیدل انڈرویئر چوری کرنے گیا۔ معلوم ہوا ہے کہ نارتھ اوٹاگو کا رہائشی اسٹیفن گراہم گارڈنر مہینو سے ڈونیڈن گیا تھا تاکہ خواتین کے انڈرویئر کے آٹھ جوڑے چوری کرے۔ تاہم ، وہ اس عجیب شوق کو آگے بڑھاتے ہوئے چوری کرتے ہوئے پکڑا گیا۔ جب اسے ڈونیڈن ڈسٹرکٹ کورٹ لے جایا گیا تو اس نے کہا کہ وہ کسی مجرمانہ ارادے کے ساتھ شہر نہیں گیا۔ اس کے وکیل نے بتایا کہ اس کا موکل موانا پول پر صرف سپا کرنے آیا تھا۔ لیکن تالاب میں نہاتے ہوئے اسے اچانک اپنا انڈرویئر چوری کرنے کا احساس ہوا۔ لیکن وکیل کا کوئی بھی دلائل دھویا نہیں گیا۔ جج نے ان کی تمام درخواستیں خارج کر دیں۔ ان کے مطابق ، بوڑھے آدمی نے ان کی غیر موجودگی کا فائدہ اٹھاتے ہوئے خواتین کا انڈرویئر چرا لیا۔