fbpx

محبت،اطاعت یا غلامی کی انتہا:زبیرعمرجیسا شخص مریم نواز کی جگہ قسمیں کھا رہا ہے

اسلام آباد:محبت،اطاعت یا غلامی کی انتہا:زبیرعمرجیسا شخص مریم نواز کی جگہ قسمیں کھا رہا ہے،اطلاعات کے مطابق ن لیگ میں بڑی شخصیات نے اپناوقار،عزت اوراپنی بذرگی شریف خاندان کے لیےقسمیں کھا کھاکرقربان کردیا ہے، اس کی تازہ مثال گذشتہ روز نائب صدر ن لیگ مریم نواز نے ایک اہم بیان دیا تھا

ذرائع کے مطابق کل عدالت پیشی کے موقع پر صحافی نے مریم نواز سے سوال کیا کہ ایک ایکسٹینشن پہلے دی گئی تھی اور اب چئیرمین نیب کو دی جا رہی ہے اس پر کیا کہیں گی؟ جس کے بعد جواب میں مریم نواز نے کہا کہ پہلی والی ایکسٹینشن کے گناہ میں شریک نہیں تھی۔

صحافی نے پوچھا کہ مسلم لیگ ن نے ووٹ تو دیا تھا جس پر مریم نواز نے جواب دیا میں اُس ن لیگ میں نہیں تھی۔مریم نواز کے اس بیان نے ایک نئی بحث چھیڑ دی ہے، اسی حوالے سے ترجمان مریم نواز محمد زبیر کا بھی ردِعمل آیا ہے۔ ن لیگ کے رہنما محمد زبیر کا نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے کہنا ہے کہ مریم نواز کا بیان بالکل واضح ہے۔

آرمی چیف کو توسیع دینے کی فیصلہ سازی میں وہ شامل نہیں تھیں۔

سابق گورنر زبیرعمر کس طرح صفائیاں پیش کرتے ہیں ، وہ بھی بہت عجیب بات ہے ، زبیرعمرکہتے ہیں‌ کہ گناہ کا لفظ ان کے منہ سے نکل گیا تھا وہ ایسا نہیں کہنا چاہتی تھیں۔

واضح رہے کہ عدالت نے حکومت کو آرمی چیف کی مدت ملازمت میں توسیع کیلئے 6 ماہ کی مہلت دے تھی، حکومت نے آرمی ایکٹ میں ترمیم پارلیمنٹ سے کرانے کا فیصلہ کیا تھا۔ مسلم لیگ ن نے پارلیمانی پارٹی کے اجلاس میں آرمی ایکٹ پر حمایت کا غیر مشروط اعلان کیا تھا۔

جس پرنقطہ چینی کرتےہوئے کل مریم نواز نے ایکسٹینشن کی حمایت کرنے والے ن لیگیوں کو بہت بڑا گنہگار قراردیا تھا