fbpx

فلسطینیوں کے لیے 50 ہزار قرآن کے نُسخے:تحفہ کس نے بھیجا؟اہم خبرآگئی

ترکی کی ایک خیراتی سوسائٹی نے قرآن پاک کے 50 ہزار نسخے فلسطین کی مساجد اور قرآنی مراکز میں تقسیم کیے جانے کے لیے عطیہ کیے ہیں۔

غزہ کی پٹی میں کام کرنے والی غازی ڈیسک سوسائٹی نے اتوار کے روز غزہ کی اوقاف اور مذہبی امور کی وزارت کو قرآن پاک کے 20,000 نسخے حوالے کیے، انادولو ایجنسی نے رپورٹ کیا۔

سوسائٹی کے ایک اہلکار ہانی تھرایا نے کہا کہ یہ "قرآن کو میرا تحفہ ہونے دو” کے منصوبے کا حصہ ہے جو ترکی کے مذہبی اوقاف انسٹی ٹیوٹ کی نگرانی میں نافذ کیا گیا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ منصوبے کے ایک حصے کے طور پر مغربی کنارے اور یروشلم القدس میں مقدس کتاب کے مزید 30,000 نسخے حوالے کیے جائیں گے۔

غزہ کی اوقاف کی وزارت کے ایک نائب، عبدالہادی الآغا نے کہا کہ یہ اقدام نوبل قرآن کے ساتھ لوگوں کے تعلق کو بڑھانے کے فریم ورک کے اندر آتا ہے۔انہوں نے عطیات پر ترکی کے مذہبی اوقاف انسٹی ٹیوٹ اور غازی ڈیسک سوسائٹی کا شکریہ ادا کیا۔

یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ ان قران کے ان نُسخوں پر "مسجد اقصیٰ قرآن” کا نام ہے اور جب کہ ان کے پچھلے سرورق پر مہم کا نعرہ "قرآن کو میرا تحفہ ہونے دو” پرنٹ کیا گیا ہے۔

یہ بھی یاد رہے کہ غازی ڈیسک سوسائٹی، جو انسانی ہمدردی کے کاموں میں مہارت رکھتی ہے، غزہ کی پٹی میں 2017 سے کام کر رہی ہے۔