اوپنر بلے باز عبداللہ شفیق بخار میں مبتلا

0
126

پاکستان کے اوپننگ بلے باز عبداللہ شفیق 20 اکتوبر کو آسٹریلیا کے خلاف قومی ٹیم کے میچ سے قبل بخار میں مبتلا ہوگئے، ٹیم ذرائع کے مطابق فاسٹ بولر شاہین آفریدی اور لیگ اسپنر اسامہ میر بھی بخار میں مبتلا تھے لیکن اب وہ صحت یاب ہوچکے ہیں۔ذرائع نے بتایا کہ کھلاڑیوں کا پروٹوکول کے مطابق طبی معائنہ کیا گیا اور ان کا COVID-19 اور ڈینگی بخار کا ٹیسٹ کیا گیا۔ ذرائع کے حوالے سے بتایا گیا کہ ’کھلاڑیوں کی صحت کے حوالے سے کوئی تشویش نہیں ہے۔
شفیق کو پہلے زبردست تاثرات بنانے کی عادت ہے، جس کا تازہ ترین اثر 11 اکتوبر کو آیا جب وہ سری لنکا کے خلاف ایک شاندار تعاقب میں اپنے ورلڈ کپ ڈیبیو پر سنچری بنانے والے پہلے پاکستانی بلے باز بن گئے۔ آؤٹ آف فارم فخر زمان کی جگہ لینے کے لیے بلایا گیا، 23 سالہ اوپنر نے 113 رنز بنائے اور محمد رضوان (ناٹ آؤٹ 131) کی مدد سے پاکستان کو 345 رنز کا ہدف حاصل کرنے میں مدد ملی، جو کہ ورلڈ کپ میں سب سے کامیاب رنز کا تعاقب ہے۔
اس نے اپنے ڈومیسٹک گریڈ-II ڈیبیو (نان فرسٹ کلاس) پر سنچری بنائی، 2019 میں اپنے فرسٹ کلاس ڈیبیو پر ایک اور سنچری بنائی اور ایک سال بعد ٹوئنٹی 20 کرکٹ میں بھی یہی کارنامہ انجام دیا۔شفیق بھارت کے شیوم بھمبری کے ساتھ فرسٹ کلاس اور ٹی 20 ڈیبیو پر سنچری بنانے والے دنیا کے دوسرے بلے باز ہیں۔

Leave a reply