ابھی نندن سے متعلق مزاحیہ اشتہار، انتہاپسند بھارتیوں‌ کا پاکستان کو ورلڈ کپ سے باہر نکالنے کا مطالبہ

پاکستان میں‌ موبائل کمپنی کی جانب سے ہندوستانی پائلٹ ابھی نندن سے مشابہہ اداکار کا اشتہار چلانے پر بھارتی سخت سیخ‌ پا ہیں‌ اور بعض انتہاپسند بھارتیوں‌ نے پاکستان کو ورلڈ کپ سے باہر نکالنے کا مطالبہ کیا ہے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان اور بھارت کے درمیان میچ سے قبل موبائل کمپنی کی طرف سے یہ مزاحیہ ایڈ نشر کرنے پر انتہاپسند بھارتی سخت شور شرابا کر رہے ہیں‌ اور کہا جارہا ہے کہ ہمارے فوجی ہمارا فخر ہیں اور اس اشتہار میں ہمارے فوجیوں کی عزت پر حملہ کیا گیا ہے. موبائل کمپنی کے اس مزاحیہ اشتہار کے بعد بھارتیوں‌کو آگ لگی ہوئی ہے اور میچ سے قبل ماحول سخت گرم ہو گیا ہے. بھارتی انتہاپسندوں‌ کا کہنا ہے کہ ہندوستانی ٹیم کو ہر صورت پاکستان سے میچ جیتنا چاہیے.

رپورٹ کے مطابق موبائل کمپنی کے اشتہار میں پاکستان کی جانب سے گرائے جانے والے بھارتی جنگی طیارے کے پائلٹ ابھی نندن کے حلیے والے شخص کو پیش کیا گیا ہے۔ مذکورہ اشتہار میں اداکار جس کی مونچھیں ابھی نندن جیسی ہیں اور وہ بھارتی کرکٹ سے مشابہ جرسی پہنے تفتیشی ویڈیو میں دکھایا گیا ہے ۔ ابھی نندن سے مشابہہ اداکار ہر سوال کا جواب دینے سے انکار کرتے دکھائی دیتا ہے اور ورلڈ کپ میں بھارتی ٹیم سے متعلق ہر سوال کے جواب میں یہی کہتا ہے کہ ’یہ میں آپ کو نہیں بتا سکتا. اسی دوران جب اس سے چائے کے متعلق سوال ہوتا ہے تو وہ آخر میں وہ چائے کو عمدہ قرار دیتا ہے اور کپ سمیت روانہ ہونے لگتا ہے تو سوال کرنے والا اس سے کہتا ہے کہ ’کپ یہیں‌ چھوڑ کر جاؤ۔

موبائل کمپنی کی طرف سے جاری کردہ اس ویڈ یو ایڈ پر بھارتی انتہاپسندوں‌ نے سخت ناراضگی کا اظہار کیا ہے اور سوشل میڈیا پر یہ مطالبہ کیا جارہا ہے کہ پاکستان کو ورلڈ کپ سے باہر نکالاجائے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.