fbpx

وفاقی سرکاری اسکولز میں بستے ختم:صوبوں میں بھی پالیسی سراہی جانے لگی

اسلام آباد:وفاقی سرکاری اسکولز میں بستے ختم:صوبوں میں بھی پالیسی سراہی جانے لگی،اطلاعات کے مطابق وزارت تعلیم نے بڑا اقدام اٹھاتے ہوئے وفاقی سرکاری اسکولز میں بستے ختم کردیے گئے۔

پارلیمانی سکریٹری وجیہہ قمر نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بچوں کی کردار سازی میں اساتذہ کا کردار اہم ہے، معیاری تعلیم کی طرف توجہ دینے کی ضرورت ہے جسکے لیے کام جاری ہے، بکس فری بیگز پروگرام صرف اسلام آباد تک محدود نہیں رہے گا۔

ایڈیشنل سیکریٹری وزارت تعلیم محی الدین وانی نے کہا کہ اساتذہ کو بچوں کیساتھ محنت کرنا ہوگی، بیگ کا وزن کم کرنے کے علاوہ پہلی سے پانچویں جماعت کے بچوں کی اخلاقیات پر زور دینے کی ضرورت ہے، ٹیکنالوجی ٹریننگ پروگرام لایا جائیگا جسکے تحت اساتذہ کو ٹریننگ دی جائیگی۔

اکرام علی ملک ڈائریکٹر جنرل وفاقی نظامت تعلیمات نے کہا کہ بچوں کی ذہنی اور جسمانی مسائل کو ختم کرنے کے پیش نظر بکس فری بیگز پروگرام متعارف کروایا گیا ہے، کتابوں کا ایک سیٹ گھر اور ایک اسکول رکھا جائیگا، نئی تعلیمی سال میں اسلام آباد کے تعلیمی اداروں میں یہ سسٹم لائیں گے۔

ادھر اس حوالے سے یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ وفاقی حکومت کے اس منصوبے کو پورے ملک میں‌ بڑی پزیرائی ہورہی ہے،بچوں کے والدین کا بھی کہنا ہےکہ اس طرز عمل سے بچوں کی تعلیم بہت بہترہوجائے گی اور بچے پر بوجھ کم ہوگا

سوشل میڈیا پر عوام الناس نے حکومت کی اس پالیسی کو پسند کیا ہے اوراپیل کی ہےکہ یہ اندازصوبوں میں بھی نافذ کیا جائے تاکہ بچوں کے لیے تعلیم کا حصول آسان سے آسان ترہوجائے