fbpx

ابو ظہبی میں داخلے کیلئے کورونا ٹیسٹ کرانے کی شرط ختم

متحدہ عرب امارت کی ریاست ابو ظہبی میں داخلے کیلئے کورونا ٹیسٹ کرانے کی شرط ختم کردی گئی ہے۔

باغی ٹی وی : حکام کے مطابق دبئی سے آنے والوں اور امارات میں سفر کرنے والوں کو اب کورونا کی منفی رپورٹ دکھانے کی ضرورت نہیں ہوگی حکمنامے کا اطلاق آج سے ہوگا۔

پالتو کتے کے ساتھ سفر، شہری نے پورا بزنس کیبن بُک کرا لیا

ابوظہبی نے کئی مہینوں تک ریاست میں داخلے پر پابندیاں برقرار رکھیں ابوظہبی میں عوامی مقامات میں داخلے کے لیے بھی ویکسین سرٹیفکیٹ دکھانے کی شرط بھی عائد تھی۔

ریاست کی ایمرجنسی کرائسز اینڈ ڈیزاسٹر کمیٹی نے ٹریول ایڈوائزری اپ ڈیٹ کی ہے متحدہ عرب امارات میں سفر کے لیے اب کورونا ٹیسٹ ضروری نہیں ہوگا امارات کے اندر سفر کرنے والے سیاحوں یا شہریوں کو اتوار سے ابوظبی میں داخلے کے لیے کورونا ٹیسٹ رزلٹ دکھانے کی ضرورت نہیں ہے۔

تھریٹ لیول بدلنے پردورہ پاکستان منسوخ کرنا پڑا نیوزی لینڈ کرکٹ بورڈ

کمیٹی نے ایک بیان میں کہا کہ کورونا ٹیسٹ کی پابندی اتوار 19 ستمبر سے ختم کی جا رہی ہے یہ ضوابط امارت کے اندر سے ابوظبی جانے والے افراد ، سیاحوں اور شہریوں پر لاگو ہوں گے۔

بیان میں کہا کہ یہ فیصلہ انفیکشن کی شرح میں کمی اور کچھ عوامی مقامات میں داخل ہونے کے لیے گرین پاس سسٹم کو فعال کیے جانے کے بعد کیا گیا ہے شہریوں، غیر ملکیوں اور سیاحوں کو شاپنگ مالز، کیفے اور ریستوران سمیت کئی مقامات میں داخلے کے لیے ویکسین لگوانے یا اس سے استثنی کا ثبوت دکھانا ہوگا۔

باکسر عامر خان کو امریکی ایئر لائنز کی پرواز سے اتار دیا گیا

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!