fbpx

اداکارہ مشی خان نے عامر لیاقت سے معافی مانگ لی

اداکارہ مشی خان جو پچھلے ایک عرصے سے سوشل میڈیا پر کافی متحرک ہیں اور ہر کسی پر تنقید کرتی نظر آتی ہیں۔پچھلے دنوں انہوں نے ماڈل و اداکارہ عفت عمر،مریم نواز اور ڈاکٹر عامر لیاقت پر جم کر تنقید کی۔انہوں نے عامر لیاقت پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ آپ جتنی مرضی شادیاں کریں تصاویر اور وڈیوز بنائیں لیکن ہمیں بورنہ کریں ۔ مشی خان نے یہاں تک کہا کہ عامر لیاقت آپ تو ملک چھوڑ کر جانے والے تھے کس نے روکا ابھی تک کیوں نہیں گئے؟ آپ نے تو روتے ہوئے وڈیو بنائیں تھیں اور کہہ رہے تھے کہ میں ملک چھوڑ کر جا رہا ہوں اب گئے کیوں نہیں ۔
مشی خان نے اس قسم کی تنقید کے نشتر عامر لیاقت پر برسائے، لیکن اب وہ اپنی اس تنقید پر خاصی شرمندہ ہیں انہوں نے ایک وڈیو پیغام جاری کرتے ہوئے ڈاکٹر عامر لیاقت سے معافی مانگی ہے اور کہا ہے کہ ان کی ذاتی زندگی پر مجھے تنقید کرنے کا حق نہیں تھا۔اس وڈیو سے پتہ لگ رہا ہے کہ مشی خان واقعتا عامر لیاقت کے بارے میں کہے ہوئے اپنے الفاظ پر کافی شرمندہ ہیں۔

یاد رہے کہ عامر لیاقت حسین دو روز قبل کراچی میں اپنے گھر کے کمرے میں مردہ حالت میں پائے گئے انہیں فورا ہستپال لیجایا گیا جہاں ڈاکٹروں نے ان کی موت کی تصدیق کر دی تھی۔ ان کے انتقال کی خبر سن کے ان کے چاہنے والے کافی افسردہ ہیں.