fbpx

اگر اسرائیل باز نہ آیا تو حماس کیا کرے گی ، اسماعیل ہنیہ نے خبردار کردیا

اگر اسرائیل باز نہ آیا تو حماس کیا کرے گی ، اسماعیل ہنیہ نے خبردار کردیا

باغی ٹی وی : فلسطین کی آزادی کے لیے کوشان تنظیم حماس کے امیر اسمعیل ہنیہ نے اپنے ایک پیغام میں کہا ہے کہ میدان جنگ میں ان سازشوں کاجواب دیا جائے گا.

حماس کے سربراہ اسما‏عیل ہنیہ نے اسرائیل کو خبردار کرتے ہوئے کہا کہ اگر صیہونیوں نے اس ظلم و ستم اور شیطانی ہتھکنڈوں کو نہ چھوڑا تو حماس میدان جنگ میں فیصلہ کن جواب دینے کے لیے تیار ہے۔

انہوں نے کہا کہ فلسطینی قوم بیت المقدس پر اسرائیل کے تسلط کو ہرگز برداشت نہیں کرے گی۔اسماعیل ہنیہ نے کہا کہ غاصب صیہونیوں کے ناپاک عزائم کو ناکام بنانے کے لیے حماس اور استقامتی محاذ عملی اقدامات کا سلسلہ جاری رکھے گا۔حماس کے سربراہ کے بیان میں آیا ہے کہ ہم نے اپنے عرب بھائیوں سمیت تمام فریقوں کوآگاہ کردیا ہے کہ غاصب صیہونی کسی چیز کے پابند نہیں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے انہیں بتا دیا ہے کہ اگر صیہونیوں نے قدس شریف، مسجد الاقصی اور شیخ جراح کی جانب اپنے ناپاک ہاتھ بڑھانے کی کوشش کی تو حالات اور نتائج کی تما م تر ذمہ داری خود ان پرعائد ہوگی.

ادھر حماس کے راکٹ حملوں سے اسرائیل گونج اٹھا،غزہ کی پٹی سے حماس نے7راکٹ فائر کیے ، حماس کی جانب سے فائر کیے راکٹ یہودی بستیوں میں گرے، حماس نے کہا ہے کہ اسرائیل کی جارحیت کا بھر پور جواب دیا جائے گا.اس کے جواب میں اسرائیلی فورسز کی کارروائی میں 9 فلسطینی شہید ہوئے،

فلسطینیوں نے اسرائیلی سیکیورٹی فورسز کی جانب سے پیر کو اقصیٰ کمپا .نڈ پر شروع کیے گئے فلیش چھاپے کو بیان کیا جس میں سیکڑوں افراد زخمی ہوئے ، کیونکہ اسرائیلی قوم پرستوں کے ایک مارچ کے دوران شدت میں شدت پیدا ہونے کا خدشہ ہے۔

یروشلم میں اسلام کے تیسرے مقدس ترین مقام پر سیکیورٹی فورسز نے دھاوا بولا جب بہت سے نمازی مسجد میں نماز پڑھ رہے تھے ، جب چھتوں پر سنائپرز نے پوزیشن سنبھالتے ہوئے اچانک دستی بم ، آنسو گیس اور ربڑ سے ملنے والے دھات کے گول فائر کیے۔

‏فلسطینی لڑکی مریم عفیفی کی گرفتاری کے دوران مسکراہٹ، عالمی برادری کو جھنجھوڑ کر رکھ دیا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.