مسعود فاؤنڈیشن افغانستان کے سربراہ احمد ولی مسعود نے پاکستان آنے کا اعلان کردیا

کابل :آرہے ہیں مسعود فاؤنڈیشن افغانستان کے سربراہ احمد ولی مسعود پاکستان،اہم دورہ ہوگا،اطلاعات کے مطابق مسعود فاؤنڈیشن کے سربراہ جناب احمد ولی مسعود 17 فروری 2021 سے ایک وفد کے ہمراہ اسلام آباد آئیں گے۔

دفتر خارجہ کے مطابق اس دورے کے دوران احمد ولی مسعود وزیر خارجہ ، اسپیکر قومی اسمبلی ، اور دیگر معززین سے ملاقات کریں گے۔ وہ انسٹی ٹیوٹ آف اسٹریٹجک اسٹڈیز اسلام آباد میں کلیدی خطاب کریں گے اور میڈیا کے ساتھ بات چیت بھی کریں گے۔

ذرائع کے مطابق احمد ولی مسعود کا دورہ افغانستان میں سیاسی قیادت تک پہونچنے اور لوگوں سے عوام کے تعلقات کو مزید گہرا کرنے کی پاکستان کی پالیسی کا ایک حصہ ہے۔ یہ افغان امن عمل کے بارے میں خیالات کے تبادلے کا ایک اہم موقع فراہم کرے گا۔

جیسا کہ دنیا جانتی ہے کہ پاکستان ہمیہشہ سے اپنے برادراسلامی ملک افغانستان کے لیے دل میں بہت زیادہ عزت اورافغان قوم کے لیے خیرخواہی اورقربانی کا جزبہ رکھتا ہے ، اس کے علاوہ مشترکہ تاریخ ، ثقافت اور روایات کی جڑیں افغانستان افغانستان کے ساتھ اپنے برادرانہ تعلقات کو سب سے زیادہ اہمیت دیتی ہے۔

ہر پاکستانی افغانستان کے ساتھ دوطرفہ تعلقات کو مستحکم کرنے کے لئے پرعزم ہے اور افغان زیرقیادت اور افغان ملکیت میں امن عمل کے ذریعے افغان تنازعہ کے جامع ، وسیع البنیاد اور جامع سیاسی تصفیے کی حمایت کرتا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.