fbpx

احسن اقبال کے ساتھ ریسٹورنٹ میں پی ٹی آئی کی حامی خواتین کی بدتمیزی

وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی احسن اقبال کے ساتھ ریسٹورنٹ میں پاکستان تحریک انصاف کی حامی فیملی کی جانب سے روایتی بدتمیزی کرنے کا واقعہ پیش آیا ہے۔ پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے اپنے کارکنوں اور حمایتیوں کو انسانیت کی تزلیل کا جو سبق سکھایا ہے اس کے اثرات عیاں ہونا شروع ہو گئے ہیں، وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی احسن اقبال بھیرہ کے ایک ریسٹورنٹ میں موجود تھے ،وہیں موجود پاکستان تحریک انصاف کی حامی خواتین نے احسن اقبال کو دیکھتے ہی نعرے لگانا شروع کر دیئے.بظاہریہ فیملی خود کو ایلیٹ سمجھتی ہے مگر انہوں نے مکالمہ کرنے کی بجائے جاہلوں کی طرح نعرہ بازی شروع کر دی۔

وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی احسن اقبال نےاپنے ٹوئٹر پیغام کہا کہ آج بھیرہ کے ایک ریسٹورنٹ میں ایک فیملی سے مڈ بھیڑ ہوئی۔وفاقی وزیر نے کہا کہ یہ فیملی بظاہر خود کو ایلیٹ سمجھتی ہے مگر انہوں نے مکالمہ کرنے کی بجائے جاہلوں کی طرح نعرہ بازی شروع کر دی۔

احسن اقبال نے مزید کہا کہ جب یہ نعرہ بازی سے باز نہ آئے تو لوگوں نے بھی نعرے لگا دیے ’’گوگی پیرنی کا حساب دو‘۔

احسن اقبال نے ایک اور ٹویٹ میں مزید کہا کہ یہ وہ چہرے ہیں جن کی تربیت عمران نیازی نے ہٹلر کی پلے بک سے کی ہے۔ عام زندگی میں لوگ انہیں پڑھا لکھا سمجھتے ہونگے لیکن تہذیب محض تعلیم سے نہیں آتی۔ والدین کی تربیت، صحبت اور زندگی میں انسان کسے فالو کرتا ہے یہ عناصر انسان کو خواہ وہ کتنا تعلیم یافتہ ہو اسے گنوار بھی بنا سکتے ہیں۔