ایک اور وزیراعظم گرفتار،مریم نواز بھی میدان میں آ گئیں

0
76

شاہد خاقان عباسی کی گرفتاری کے بعد مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز میدان میں آ گئیں

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما شاہد خاقان عباسی کی گرفتاری کے بعد مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ میرے ہموطنو! آپ کے ووٹ سے منتخب ہونے والا ایک اور وزیر اعظم گرفتار ! جو آپ کے ووٹ سے آئے گا، کیا یہی لا قانونیت، توہین اور ناانصافی اس کا مقدر بنے گی؟

شاہد خاقان عباسی گرفتار، کہاں منتقل کیا جائے گا؟ نیب نے فیصلہ کر لیا

مریم نواز نے مزید کہا کہ پاکستانیو! آپ کا منتخب نمائندہ نیب جیسے بدنام زمانہ ادارے کی ایک فوٹو کاپی کی مار ہے!

 

شاہد خاقان عباسی کو نیب عدالت میں ریمانڈ کے لئے پیش کیا جائے گا.

سابق وزیراعظم مسلم لیگ ن کے رہنام شاہد خاقان عباسی کے وارنٹ گرفتاری گزشتہ روز جاری ہوئے تھے،نیب حکام کے مطابق شاہد خاقان عباسی کو 4 بار طلب کیا گیا تھا ،ٹھوکر نیاز بیگ ٹول پلازہ عبور کرنے کے بعد سابق وزیراعظم کو گرفتار کیا گیا، شاہد خاقان عباسی کو گرفتار کرنے کے لئے نیب پنڈی اور لاہور نے مشترکہ کاروائی کی، شاہد خاقان عباسی کا عدالت سے راہداری ریمانڈ لیا جائے گا اور پھر انہیں اسلام آباد منتقل کیا جائے گا.

واضح رہے کہ شاہد خاقان عباسی کو آج نیب نے ایل این جی سیکنڈل میں بلایا تھا

شاہد خاقان عباسی نے نیب میں پیش ہونے سے انکار کر دیا اور کہا کہ نیب کا نوٹس مجھے کل ملا ہے، ایک دن میں جواب دینے کی تیاری نہیں ہو سکتی، نوٹس کم از کم تین دن پہلے ملنا چاہئے،

پی ٹی ایم کے اراکین کے پروڈکشن آرڈر کے لئے شاہد خاقان عباسی بھی بول پڑے

شاہد خاقان عباسی کا یہ بھی کہنا تھا کہ پارٹی مشاورت کے بعد نیب میں پیش نہ ہونے کا فیصلہ کیا.

واضح رہے کہ نیب نے شاہد خاقان عباسی کے خلاف گزشتہ ماہ انکوائری کی منظوری دی تھی .

شاہد خاقان عباسی کے گرد نیب کا گھیرا تنگ،نیب نے کس کو بلا لیا؟ اہم خبر

شاہد خاقان عباسی نے رانا ثناء اللہ کی گرفتاری کے بعد اپنی متوقع گرفتاری پر پہلے ہی خدشات کا اطہار کرتے ہوئے کہا تھا کہ وہ ڈرتے نہیں .شاہد خاقان نے یہ بھی کہا ہے کہ یہ چیزیں حکومت کو کھوکھلا اور سیاست کو کمزور کررہی ہیں. ہم حکومتی اقدامات پر احتجاج کرتے ہیں. اور اس مسئلہ کو قومی اسمبلی میں اٹھائیں گے.

واضح رہے کہ نیب نے سابق صدر آصف زرداری کو اسلام آباد سے گرفتار کیا ہوا ہے جبکہ مسلم لیگ ن کے رہنما حمزہ شہباز کو لاہور سے گرفتار کیا ہے، دونوں کی ضمانتوں میں توسیع عدالت نے مسترد کی تھی. تحریک انصاف کے رہنما سبطین خان کو بھی نیب نے گرفتار کیا ہے، وہ جوڈیشل ریمانڈ پر ہیں،

Leave a reply