عائشہ خان نے بیٹی کی سالگرہ دو سری بار کیوں منائی؟

شادی کے بعد شوبز انڈسٹری سے کنارہ کشی اختیار کرنے والی پاکستان کی سابقہ اداکارہ عائشہ خان اور میجر عقبہ نے سال میں دوسری بار بیٹی ماہ نور کی سالگرہ منائی۔

باغی ٹی وی :پاکستان شوبز انڈسٹری کی سابق اداکارہ عائشہ خان نے گزشتہ روز سال میں دوسری بار بیٹی ماہ نور کی سالگرہ منائی واضح رہے کہ اس سے قبل اداکارہ کی والدہ نے اسلامی تاریخ کے لحاظ سے بیٹی کی سالگرہ منائی تھی تاہم اب عائشہ خان اور ان کے شوہر میجر عقبہ نے 10 نومبر کو بیٹی کی پیدائش کے دن کو بھرپور طریقے سے منایا-

عائشہ خان نے انسٹاگرام پر عالمی وبا کورونا وائرس کے سالگرہ کی تقریب کو مناسب رکھتے ہوئے گھر میں ہی کیک کاٹا۔

سالگرہ کی تصویریں شیئر کرتے ہوئے عائشہ خان نے بتایا کہ 10 نومبر 2020 ان کی زندگی کا یادگار دن ہے اس دن ماہ نور کے آنے سے ان کی زندگی میں مثبت تبدیلیاں رونما ہوئیں۔

انہوں نے اپنی پوسٹ میں بیٹی کو سا لگرہ کی مبارکباد دیتے ہوئے اور شکریہ ادا کرتے ہوئے لکھا کہ ماہ نور ہماری زندگیوں میں روشنی اور خوشیاں بکھیرنے کیلئے تمہارا بے حد شکریہ۔

واضح رہے کہ 15 اپریل 2018 کو عائشہ خان اور میجر عقبہ ایک سادہ مگر پروقار تقریب میں شادی کے بندھن میں بندھے تھے جس میں عزیز و اقارب سمیت قریبی دوستوں نے شرکت کی تھی اُن کے ہاں گزشتہ سال 12 ربیع الاول کو بیٹی کی پیدائش ہوئی تھی جس کا نام اُنہوں نے ’ماہ نور‘ رکھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.