سابق را چیف اجیت دوول تیسری بار بھارتی قومی سلامتی کا مشیر مقرر

0
79
ajit doval

مودی نے تیسری بار وزیراعظم بننے کے بعد سابق را چیف اجیت دوول کو تیسری بار قومی سلامتی کا مشیر مقرر کر دیا ہے

اجیت دوول مودی سرکار میں پہلے بھی قومی سلامتی کے مشیر رہ چکے ہیں،اب وہ مودی سرکار کی تیسری حکومت میں بھی قومی سلامتی کے مشیر کے طور پر کام کریں گے،مودی نے اجیت دوول کی بطور قومی سلامتی مشیر تقرری کی منظوری دے دی ہے اور ان کی تقرری 10 جون سے کی گئی ،پی کے مشرا کو بھارتی وزیراعطم مودی کا پرنسپل سیکرٹری تعینات کیا گیا ہے،اجیت دوول کا عہدہ کیبنٹ وزیر کے برابر ہوگا۔

بھارتی خفیہ ایجنسی ’را‘ کے سابق سربراہ اجیت دوول کو پہلی مرتبہ 2014 میں قومی سلامتی کا مشیر بنایا گیا تھا اور وہ مودی کی گزشتہ دو حکومتوں میں یہ ذمہ داریاں انجام دے چکے ہیں،اب وہ تیسری بار بھی مشیر قومی سلامتی ہوں گے، مودی اجیت دوول پر اعتماد کرتے ہیں اسی لئے انہیں تیسری بار اہم عہدہ دیا ہے.بھارتی وزیراعظم کا سب سے قابل اعتماد افسر قومی سلامتی کا مشیر ہی ہوتا ہے۔ اسٹریٹجک معاملوں کے ساتھ ہی داخلی سیکورٹی کے معاملوں میں بھی وہ وزیراعظم کی مدد کرتا ہے۔ کب کیا فیصلہ لینا صحیح ہوگا، اس کا بھی وزیراعظم کو وہ مشورہ دیتا ہے۔

ڈاکٹرپی کے مشرا کو پردھان سکریٹری اور اجیت کوقومی سلامتی کے مشیر کے طورپر پھر تقرری ہونے سے یہ دونوں بھارتی وزیراعظم کے ساتھ سب سے زیادہ وقت کام کرنے والے پرنسپل سکریٹری بن گئے ہیں۔ 1968 بیچ کے آئی پی ایس افسراجیت دہشت گردانہ مخالف معاملوں اور نیوکلیئرموضوعات کے ایکسپرٹ ہیں،جبکہ ڈاکٹرپی کے مشرا 1972 بیچ کے ریٹائرڈ افسر ہیں، جو ہندوستانی حکومت کے زرعی سکریٹری کے عہدے سے ریٹائرہونے کے بعد گزشتہ دو حکومتوں سے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کے ساتھ ہیں۔ 2014 میں مودی کے وزیراعظم بننے سے پہلے سے ہی دونوں مودی کے ساتھ تھے.

گجرات کا "قصائی” مودی دہلی میں مسلمانوں پر حملے کا ذمہ دار ،بھارت کے اندر سے آوازیں اٹھنے لگیں

دہلی میں پولیس بھی ہندوانتہا پسندوں کی ساتھی، زخمی تڑپتے رہے، پولیس نے ایمبولینس نہ آنے دی

دہلی جل رہا تھا ،کیجریوال سو رہا تھا، مودی سن لے،ظلم و تشدد ہمیں نہیں ہٹا سکتا، شاہین باغ سے خواتین کا اعلان

دہلی میں ظلم کی انتہا، درندوں نے 19 سالہ نوجوان کے سر میں ڈرل مشین سے سوراخ کر دیا

دہلی تشدد ، خاموشی پرطلبا نے کیا کیجریوال کے گھر کا گھیراؤ، پولیس تشدد ،طلبا گرفتار

دہلی میں ایک ماہ کیلئے دفعہ 144 نافذ،مسلمانوں‌ کو گھروں سے نہ نکلنے کی ہدایت

مسلمانوں کے قتل عام پر خاموش،گھر کا گھیراؤ ہونے پرکیجریوال نے کی فوج طلب،مودی نے کیا انکار

دہلی میں منصوبے کے ساتھ حملے کئے گئے، سونیا گاندھی کا انکشاف، کہا امت شاہ دے استعفیٰ

Leave a reply