عمران خان کی بہن علیمہ کی امریکی ایوان نمائندگان میں ملاقاتیں

0
55
aleemakhan

علیمہ خان کی امریکہ کے ایوان نمائندگان کے سپیکر کیون سے ملاقات

ایک طرف عمران خان اپنی کارکنوں کو گرفتار کروا رہا ہے تاکہ ان کی جیل بھرو تحریک کامیاب جبکہ دوسری طرف ان کی بہن علیمہ خان امریکہ کے نمائندگان سے ملاقاتیں کررہی ہے۔

صارف شفیق ایڈووکیٹ نے علیمہ خان کی امریکی ایوان نمائندہ کے ساتھ والی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ؛ "نیازی گھر میں چھپ کر بیٹھا ہے اور ووٹر سپورٹر جیلوں میں دھکے کھا رہے ہیں جبکہ ان کی بہن علیمہ باجی نظر بچا کر اپنے بھائی کی حکومت کے خلاف سازش کرنے والے امریکہ کے ایوان نمائندگان کے سپیکر کیون میکارتھی سے ملاقات کررہی ہے۔”

اس تصویر پر اکثر صارفین نے عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان تو امریکہ انکی حکومت گرانے کے الزام لگاتے رہے لیکن اندر سے چھپ چھپ کر ان کے خاندان والے امریکی نمائندگان سے ملاقاتیں کررہے ہیں آخر ماجرا کیا ہے۔

ایک صارف عابد نے کہا عمران خان عوام کے سامنے پھنے خان بننے کی کوشش کرتا اور خود کو بھٹو ثابت کرنے کے کوشش کرتا لیکن اندر سے امریکیوں سے اپنے جھوٹے الزامات پر معافیاں مانگ چکا اور اب حکومت میں آنے کیلئے خود یہ سازشیں کررہا ہے۔

خیال رہے جبکہ عمران خان کو گزشتہ سال حکومت سے نکالنے جانے کے بعد عمران خان نے ایک جلسہ پرچی لہراتے ہوئے کہا یہ امریکہ کا خطہ ہے اور مجھے اس لیئے نکالا جارہا ہے کہ میں ان کے خلاف ہوں لیکن اس بات کی اب تک تصدیق نہ ہوسکی کہ وہ خط حقیقی تھا جبکہ وہ سائفر معمول کے مطابق تھا۔

Leave a reply