علی ظفر نے صارفین سے آن لائن سوشل میڈیا عدالتوں کے بارے میں رائے مانگ لی

پاکستان شوبز انڈستری کے عالمی شہرت یافتہ اور معروف گلوکارہ و اداکارہ علی ظفر نے صارفین سے’ آن لائن سوشل میڈیا عدالتوں‘ سے متعلق رائے مانگ لی۔

باغی ٹی وی : سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنی سلسلہ وار ٹوئٹس میں علی ظفر نے اپنے مداحوں سے ایک تجویز پر رائے طلب کی انہوں نےلکھا کہ آن لائن سوشل میڈیا عدالتوں کے بارے میں آپ کے خیال میں کیا ہے؟ کیا آن لائن سوشل میڈیا کورٹ ہونی چاہیئے تاکہ آزادی اظہار رائے کے نام پر دوسروں کی عزتوں کو اچھالنے والوں کی گرفت ہو اور فوری انصاف مہیا ہوسکے۔


معروف گلوکار نے سوشل میڈیا پر منفی پروپیگنڈے کے ذریعے کسی ساکھ کو نقصان پہنچانے جیسے معاملات کے لیے علیحدہ عدالتیں ہونے کی وجہ بیان کرتے ہوئے لکھا کہ جعلی خبروں کے لیے ذریعے کسی کی عزت نفس کو مجروع کرنے والے اظہار رائے کی آزادی کی آڑ لیتے ہیں ایسا کرنے والے فوری طور پر ایکسپوز ہوجاتے ہیں مجرم شواہد کے ساتھ سامنے ہوتے ہیں۔


گلوکار نے کہا کہ اس کی وجہ یہ ہے کہ موجودہ نظام عدل میں ، جب تک غیبت کرنے والوں کو انصاف کے کٹہرے میں لایا جاتا ہے اور ان کا انکشاف ہوتا ہے تو نقصان اس بیانیے کے طور پر کیا جاتا ہے جو بدنیتی پر مبنی ارادے یا ایجنڈے پر مبنی ہوسکتا ہے اور منٹوں میں جنگل کی آگ کی طرح پھیل جاتا ہے اور روایتی قانونی راہ میں سالوں لگ سکتے ہیں۔ اس لیے ایسے جرائم کے لیے علیحدہ عدالتیں ہونی چاہیئے۔


علی ظفر نے یہ بھی کہا کہ ہتکِ عزت سے بچنے کا عام ہتھیار یہی ہے کہ ’اظہار کی آزادی‘ کو خاموش کرادیا جائے۔ جبکہ دوسری جانب لاتعداد قوانین موجود ہیں جس کے تحت اس آزادی سے ناجائز فائدہ اٹھانے والے کے خلاف چارہ جوئی کی جاسکتی ہے۔


اداکار نے مزید کہا کہ یہ سمجھنا کہ میں دوسروں کے مقابلے میں زیادہ شعور رکھتا ہوں درحقیقت ’ فکری تکبر‘ کی مثال ہے۔ جو اصل شعور رکھتے ہیں وہ بہت ہمدرد، منکسرالمزاج اور کسی پر فیصلہ کرنے والے نہیں ہوتے۔


علی ظفر نے دنیا میں ہونے والے تنازعات کی وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ دنیا کے تمام جھگڑوں کی جڑ ایک ہی ہے۔ وہ یہ کہ میرے عقائد، میرے اصول اور میرے خیالات آپ سے بہتر ہیں۔ اس سے بڑے جھگڑے جنم لیتے ہیں۔ اب سوشل میڈیا بھی اسی تنازعے کی آماجگاہ بن چکا ہے کہ میں ٹھیک ہوں اور تم غلط ہو آئیے لڑتے ہیں۔ "” سوشل میڈیا اسی انسانی طرز عمل کا ایک نیا عکس ہے-

اُشنا شاہ نے شوبز انڈسٹری میں ادکاراؤں کے ساتھ ہونے والےغیر منصفانہ رویے سے پردہ…

اُشنا شاہ نے شوبز انڈسٹری میں ادکاراؤں کے ساتھ ہونے والےغیر منصفانہ رویے سے پردہ…

عائزہ خان کی چھوٹی بہن کے حالیہ فوٹو شوٹ کی دلکش تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل

سوشل میڈیا صارف کو بدتمیز کہنے پر ندا یاسر تنقید کی زد میں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.