fbpx

آل سٹی تاجر اتحاد نے حکومت سندھ کی جانب سے لگائے لاک ڈاؤن کی حمایت کردی

آل سٹی تاجر اتحاد رجسٹرڈ نے کورونا کی چوتھی لہر میں حکومت سندھ کی جانب سے لگائے جانے والے لاک ڈاؤن کی حمایت کردی۔

آل سٹی تاجر اتحاد رجسٹرڈ کے صدر حماد پونا والا کا کہنا ہے کہ مشکل وقت میں مشکل فیصلے کرنے پڑتے ہیں۔اس وقت سب سے زیادہ اہم عوام کی تاجروں اور ورکروں کی جان کی حفاظت ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اس وقت کرونا وائرس کے باعث ہم حالت جنگ میں ہیں۔ سب کو اپنا کردار ادا کرنا ہوگا۔ہم حکومت سے ہر وقت تعاون کرتے آئے ہیں آگے بھی تعاون جاری رہے گا ۔

کرونا کی چوتھی لہر انتہائی خطرناک ہے احتیاط اور ویکسینیشن ہی واحد علاج ہے ۔تاجر برادری کا سندھ حکومت سے مطالبہ ہے کہ روڈوں پر جگہ جگہ ویکسینیشن کیمپ لگائیں جائیں۔

جنہوں نے ابھی تک ویکسینیشن نہیں کروائی انکو ویکسین لگائی جائے۔ تاجر برادری کی جانب سے مختلف مارکیٹوں میں ویکسینیشن کیمپ لگائے جارہے ہیں۔

اگر مکمل لاک ڈاؤن کیا جارہا ہے تو مارکیٹوں میں ویکسینیشن کی اجازت دی جائے۔ اس لاک ڈاؤن میں تاجروں کو تمام ٹیکس سے استثنیٰ دیا جائے ریلیف دیا جائے۔ وفاقی حکومت سے اپیل ہے کہ کے الیکٹرک کے بلو کو معاف کیا جائے۔

اگر سندھ حکومت کو ویکسینیشن کروانے کے عمل میں مشکلات درپیش ہیں تو پرائیوٹ سیکٹرز کو اجازت دی جائے ہم خود ویکسین منگوا کر اپنے عملے سے فری میں عوام کو لگوائیں گے۔ اسطرح 8 دنوں میں پورے صوبے کو ویکسینیٹ کیا جاسکتا ہے۔