fbpx

اللہ تعالیٰ مجھے اتنا جذبہ او طاقت دے کہ حجاب کی عزت کرسکوں اور لے سکوں حمائمہ ملک

پاکستانی اداکارہ حمائمہ ملک نے کہا ہے کہ اللہ تعالیٰ اتنا جذبہ اور اتنی طاقت دے کہ وہ حجاب کی عزت کرسکیں اور اسے لے سکیں۔

باغی ٹی وی : دعا ملک اور حمائمہ ملک نے نجی چینل اے آر وائی نیوزمیں وسیم بادامی کے پروگرام ‘ہر لمحہ پرجوش’ میں بطور مہمان شرکت کی اور اپنی زندگی سے متعلق بات چیت کی دوران گفتگوحجاب سے متعلق بھی بات چیت کی-

وسیم بادامی کے سوال پر دعا ملک نے بتایا کہ انہیں حجاب لیتے ہوئے 2 سال کا عرصہ ہو چکا ہے۔

حجاب لینے کی وجوہات سے متعلق دعا ملک نے کہا کہ ‘بس آپ کو رہنمائی حاصل ہوجاتی ہے اور پھر ظاہر بھی بدلا اور باطن بھی بدل گیا’۔

اداکار فیروز خان اور دعا ملک سے متعلق حمائمہ ملک نے کہا کہ دعا اور فیروز خان کو مرشد ملے جنہوں نے اصلاحی تربیت کی اور اب دونوں اسی راہ پر چل رہے ہیں۔

حمائمہ نے بتایا کہ’ ڈاکٹر جاوید سے ملاقات کے بعد مجھ میں ٹھہراؤ آیا، روحانی طور پر بہت زیادہ تبدیلیاں رونما ہوئیں اور میں نے سورۃ رحمٰن کی رمیڈی بھی کی ساتھ ہی انہوں نے لوگوں کو بھی سورۃ رحمنٰ کی رمیڈی اپلائے کرنے کا مشورہ دیا-

حمیمہ ملک نے مزید کہا کہ میری دعا ہے کہ اللہ تعالیٰ مجھے اتنا جذبہ اور اتنی طاقت دے کہ زندگی کے چند فیصلے کرنے کے بعد ایک مقام پر پہنچوں جہاں میں حجاب کی عزت کرسکوں اور حجاب لے سکوں یعنی وہ لائف اسٹائل اپناسکوں۔

مذہب کے معامے میں آپ تینوں بہن بھائی خاموش رہیں تو اچھا ہے ،سوشل میڈیا صارفین کی حمیمہ ملک پر تنقید

یال رہے کہ حمیمہ ملک ماضی میں بھی حجاب لینے کی خواہش کا اظہار کرچکی ہیں رواں برس مارچ میں ایک انسٹاگرام اسٹوری شیئر کرتے ہوئے انہوں نے تحفے میں اسکارف دینے پر نور بخاری کا شکریہ ادا کیا تھا۔

حمیمہ ملک نے لکھا تھا کہ ‘اس خوبصورت تحفے کا شکریہ، مجھے یہ اسکارف پہننا بہت اچھا لگا، دعا ہے کہ اللہ آپ کو اپنے پیاروں میں شامل کرے اور اللہ مجھے عمر بھر حجاب کرنے کی قوت دے۔

ان سے قبل مارچ 2020 میں ان کی بہن دعا ملک نے بھی حجاب لینے کا اعلان کیا تھا اداکار فیروز خان نے بھی شوبز چھوڑ کر مذہبی تعلیمات کے مطابق زندگی گزارنے کا اعلان کیا تھا اور ایک سال سے بھی کم عرصے میں انہوں نے انڈسٹری میں واپسی کا اعلان کیا تھا اور وہ ان دنوں نجی چینل کے ڈرامے ‘خدا اور محبت’ کے تیسرے سیکوئیل میں اداکاری کررہے ہیں۔

فردوس عاشق اعوان کو سپورٹ کرنے پر حمائمہ ملک شدید تنقید کا نشانہ بن گئیں