fbpx

‏امیر جماعت اسلامی کراچی ‎حافظ نعیم الرحمن کا سالار گوٹھ میں ‎ناظم جوکھیو کے لواحقین سے تعزیت۔۔۔

‏امیر جماعت اسلامی کراچی ‎حافظ نعیم الرحمن کا سالار گوٹھ میں ‎ناظم جوکھیو کے بھائی ودیگر لواحقین سے تعزیت۔۔۔

حافظ انجنئیر نعیم الرحمن امیر جماعت اسلامی کراچی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ شہید ناظم جوکھیو کی ہمت اور قربانی ایک اعلیٰ مثال بن گئی ہے لہذا سندھ کی عوام کے پاس موقع ہے کہ وہ جاگیر داروں ، وڈیروں اور سرداروں کے ظلم کو ختم کرنے کے لیے ناظم جوکھیو کے نقش قدم پر چلیں ، سرداری نظام کے کرتا دھرتا عام انسانوں کو کیڑے مکوڑے سمجھتے ہیں جو کہ انتہائی افسوس ناک بات ہے۔
حافظ نعیم الرحمان نے کہا ہے جو سندھ اور سندھ کی عوام کا دوست ہوگا وہ اس وڈیرا شاہی کے خلاف ہوگا۔ وڈیرے اچھے بھی ہوتے ہیں برے بھی ہوتے ہیں انکا اپنا ایک قباٸلی نظام ہوتاہے۔لیکن اسکا یہ مقصد نہیں کہ وہ جسے چاہے کسی بے گناہ کو موت کے گھاٹ اتار دے۔انکی حیثیت کیا ہے کہ وہ انکو غلام سمجھیں اب وقت آگیا ہے کہ سندھ کی عوام ان ان وڈیروں جاگیرداروں کے ظلم کیخلاف آواز بلند کرے جسکی مثال انہوں نے سڑکوں پر نکل کر دی ہے۔

جماعت اسلامی بھی اس ظلم اور بربریت کیخلاف غریب عوام کی آواز بنی ہوٸی ہے۔ قبل ازیں انھوں نےشکید ہونے والے نوجوان کے گاٶں دھابیجی سالار گوٹھ میں شہید ناظم جوکھیو کے ورثاء اور شہید کے بھاٸی افضل جوکھیو و دیگر سے تعزیت کی۔
اس موقع پر مقامی ذمہ داران امیر جماعت اسلامی ٹھٹہ الطاف احمد ملاح ، عبداللہ آدم گندرو، محمد ریاض جیلانی ، محمد علی خٹک ، مہر دین راجپوت , راجہ محمود کشمیری ، طلحہ فاروقی، حماد اشرف راجپوت, حافظ نور محمد کوریجہ محمّد ، اسماعیل ناھیو و دیگر کارکنوں کی بڑی تعداد بھی موجود تھی۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!