fbpx

امریکی کانگریس ارکان کا یوکرین کو 12 ارب ڈالر فوجی اوراقتصادی امداد دینے پراتفاق

سویلین امداد یوکرین کے جرائم کی روک تھام اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کے لیے ہوگی

امریکا یوکرین کو سویلین سکیورٹی امداد کے لیے 45 کروڑ ڈالرز سے زائد رقم دے گا۔

باغی ٹی وی :سکائی نیوز کے مطابق امریکی ارکان کانگریس نے یوکرین کو 12 ارب ڈالر فوجی اوراقتصادی امداد دینے پراتفاق کرلیا۔ بائیڈن انتظامیہ کی درخواست پر کانگریس کا حالیہ فیصلہ ریپبلکن اور ڈیموکریٹک دونوں امریکی پارٹیوں کی کیف کیلئے حمایت کی عکاسی کر رہا ہے۔

امریکا کا پاکستان کو مزید 10 ملین ڈالر دینے کا اعلان

رپورٹ کے مطابق اس امداد میں 4.5ارب ڈالر سے یوکرین کی دفاعی صلاحیت میں اضافہ کیا جائے گا اس میں سے 2.7 ارب ڈالر سے فوجی، انٹیلی جنس اور دیگر دفاعی سازو سامان بھی یوکرین کو دیا جائے گا۔

اس امداد میں وہ 4.5 ارب ڈالر بھی شامل ہوں گے جن کے ذریعہ یوکرین میں اگلی سہ ماہی کے دوران حکومت کے بجٹ کو براہ راست سپورٹ کیا جائے گا۔

امریکا نے فوجی امداد کے بعد یوکرین کو سویلین امداد دینے کا بھی کہا ہے،امریکی وزیر خارجہ انٹونی بلنکن کا کہنا ہے کہ امریکا یوکرین کو 45 کروڑ 75 لاکھ ڈالرز کی سویلین امداد فراہم کرے گا سویلین امداد یوکرین کے جرائم کی روک تھام اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کے لیے ہوگی۔

روس سے الحاق کیلئے یوکرین کے 4 صوبوں میں ریفرنڈم:روس ہمارا مرکز ہوگا:شہریوں کی…

ایک سرکاری عہدیدار نے بتایا کہ یوکرینی صدر زیلنسکی کی انتظامیہ کو ملازمین کی ضروری تنخواہوں کی ادائیگی ، تنازعات سے فرار ہونے والے شہریوں کی مدد اور دیگر اخراجات کیلئے یہ رقم ادا کی جارہی ہے۔

واضح رہے اس ماہ بائیڈن نے کانگریس سے کہا تھا کہ وہ یوکرین کو 11.7 ارب ڈالر مالیت کی نئی ہنگامی فوجی اور اقتصادی امداد فراہم کرنے کی منظوری دے۔ یہ ادائیگی عارضی اخراجات کے بل کے تحت کی جائے۔

خیال رہے یوکرین پر روسی حملے کے بعد سے امریکا اور یورپی ممالک یوکرین کی مدد کر رہے ہیں 7 ماہ سے جاری جنگ میں واشنگٹن پہلے ہی اپنے اتحادی یوکرین کو اربوں ڈالر کی سکیورٹی اور اقتصادی امداد بھیج چکا ہے-

پیوٹن یوکرین میں آپریشن کی خود کمان کررہے ہیں،امریکی انٹیلی جنس