ورلڈ ہیڈر ایڈ

امریکہ جانے والوں کے لیے خوشخبری آگئی

واشنگٹن: اب امریکہ جانے کے لیے ویزہ نہیں بلکہ پیسا چلے گا، وہ لوگ جو چوری چھپے امریکہ میں داخل ہونے کی کوشش کرتے تھے اب ظاہری طور پر جاسکیں گے ، اطلاعات کےمطابق امریکی محکمہ داخلہ نے پولینڈ کے شہریوں کو ملک میں بغیر ویزا داخلے کی اجازت دے دی، 11 نومبر کے بعد سے پولش سیاحوں یا کاروباری افراد کو ویزا کی ضرورت نہیں ہوگی۔

اسے کہتے ہیں تبدیلی ،تعلیمی اداروں میں موبائل فونز اور سوشل میڈیا کے استمعال پرپابندی عائد کردی گئی

امریکی محکمہ داخلہ کے اعلامیے کے مطابق آئندہ ہفتے سے پولینڈ کے شہریوں کو 90 دن قیام کے لیے ویزا کے حصول کی ضرورت نہیں ہوگی اور وہ بغیر کسی قانونی کاغذات کے ملک میں انٹری کرسکیں گے۔ ویزا نظر ثانی پروگرام میں ایک قابل اعتماد شراکت دار” پولینڈ شامل ہوگیا ہے، جو دونوں ممالک کے “خصوصی تعلقات” اور سلامتی کے امور پر قریبی تعاون کا عہد ہے۔

تبدیلی سعودی عرب پہنچ گئی ، نصاب میں موسیقی، تھیٹراوردیگرفنون شامل

امریکی محکمہ داخلہ کی طرف سے جاری ہونے والی رپورٹ کے مطابق اس پروگرام میں پہلے 38 ممالک شامل ہیں جبکہ پولینڈ شامل ہونے والا 39 واں ملک بن گیا ہے، ویزا فری سفر کا مطلب ہے کہ امریکا جانے کے خواہش مند پولش شہریوں کو اب بھی آن لائن رجسٹری سسٹم میں ڈیٹا داخل کرنے کی ضرورت ہوگی اور نہ ہی وہ قونصل خانے کی قطاروں میں کھڑے ہوکر اجازت مانگیں گے۔

پاکستان مخالف فلموں کے مرکزی کردار،ممبربی جے پی سرکار،بالی وڈ اداکار سنی دیول کی پاکستان آمد

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق امریکی حکام نے پولینڈ کے شہریوں کی فیس 160 ڈالر سے کم کر کے صرف 14 ڈالر مقرر کردی، نئے پروگرام کا آغاز آئندہ ہفتے سے ہوگا جبکہ شہریوں کو ابھی سے اپلائی کرنے کی اجازت ہے، رپورٹ کے مطابق امریکا نے یہ اقدام کاروبار ، سیاحت اور ثقافتی روابط کو فروغ دینے کے لیے اٹھایا۔

عمران خان تے باجوہ نے بھارتیاں دےدل تے قرار لٹ لئے،بھارت میں‌ زلزلہ طاری ،نوجوت سدھو

امریکی محکمہ داخلہ کے مطابق مسافر ویزا ویور پروگرام 2017 میں متعارف کرایا گیا، جس کے بعد سے اب تک 38 ممالک کے 23 لاکھ افراد امریکا کا دورہ کرچکے ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.