fbpx

امریکا میں خودکشی کے رجحان کو روکنے کیلئے ہیلپ لائن متعارف

واشنگٹن: امریکا میں خودکشی کا رجحان روکنے اور ذہنی دباؤ کا شکار افراد کی فوری مدد کیلئے تین ہندسوں پر مشتمل ہیلپ لائن988 متعارف کروادی گئی ہے۔

باغی ٹی وی : عالمی میڈیا رپورٹس کے مطابق ریاست ہائے متحدہ امریکا میں مذکورہ ہیلپ لائن کا باقاعدہ آغاز کردیا گیا ہےہیلپ لائن کا استعمال 911 کی طرح ہوگا،لیکن واضح طور پر911 کی طرح پولیس،فائر فائٹرزیاپیرامیڈکس کی بجائے 988 پر کال کرنے والا شہری فوری طور پر ایک بہترین معالج سے رابطے میں ہوگا۔

ملک بھر میں متعارف کرائی جانے والی ہیلپ لائن پر کال یا میسج کے ذریعے متعلقہ شہری کو ذہنی صحت کے حوالے سے بہترین صلاحیت رکھنے والے ماہرین تک رسائی فراہم کی جائے گی۔

ڈائریکٹر نیشنل ایسوسی ایشن آف اسٹیٹ مینٹل ہیلتھ پروگرام ڈاکٹر برائن ہیپبرن کا کہنا ہے کہ ذہنی صحت کی بہبود کے حوالے سے یہ ایک تاریخ سازاقدام ہے، جس کا فائدہ ہر متاثرہ شخص کو منتقل کرنے کیلئے برسوں درکار ہیں۔

امریکا میں ذہنی صحت سے متاثرہ افراد کی فلاح بہبود کیلئے ایک خطیر رقم خرچ کی جارہی ہے جس کا مقصد ہر سطح پر لوگوں کی رہنمائی کرنا اور انہیں الجھاؤ کا شکار ذہنی کیفیت سے باہر نکالنا ہے۔

اگرچہ کچھ علاقے فی الحال 988 ڈائل کرکے لائف لائن سے منسلک ہونے کے قابل ہو سکتے ہیں، یہ ڈائلنگ کوڈ 16 جولائی 2022 سے ریاستہائے متحدہ میں ہر کسی کے لیے دستیاب ہوگا۔

میکسیکومیں نیوی کا ہیلی کاپٹر گر کر تباہ، 14 اہلکار ہلاک

جب لوگ 988 پر کال کریں گے، ٹیکسٹ کریں گے یا چیٹ کریں گے، تو وہ تربیت یافتہ مشیروں سے منسلک ہوں گے جو موجودہ نیشنل سوسائڈ پریونشن لائف لائن نیٹ ورک کا حصہ ہیں۔ یہ تربیت یافتہ مشیر سنیں گے، سمجھیں گے کہ ان کے مسائل ان پر کیسے اثر انداز ہو رہے ہیں، مدد فراہم کریں گے، اور اگر ضرورت ہو تو انہیں وسائل سے جوڑیں گے۔

موجودہ لائف لائن فون نمبر (1-800-273-8255) جذباتی پریشانی یا خودکشی کے بحران میں مبتلا لوگوں کے لیے ہمیشہ دستیاب رہے گا، یہاں تک کہ 988 کو قومی سطح پر لانچ کرنے کے بعد بھی۔

لائف لائن کا 200 سے زیادہ کرائسس سینٹرز کا نیٹ ورک 2005 سے کام کر رہا ہے، اور مؤثر ثابت ہوا ہے۔ یہ ان مقامی بحرانی مراکز کے مشیر ہیں جو لائف لائن کو روزانہ موصول ہونے والے رابطوں کا جواب دیتے ہیں۔ متعدد مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ لائف لائن کونسلر سے بات کرنے کے بعد کال کرنے والے کم خودکشی، کم افسردہ، کم مغلوب اور زیادہ پر امید محسوس کرتے ہیں988 ابھی تک ریاستہائے متحدہ میں تمام مواصلاتی رسائی کے مقامات پر فعال نہیں ہے۔

بیلٹ اینڈ روڈکی تعمیر سےسنکیانگ ایک کلیدی علاقہ بن چکا ہے:چینی صدر