fbpx

امریکا میں موسم سرما کا بدترین طوفان،نظام زندگی شدید متاثر،اموات کی تعداد 50 ہوگئی

امریکا میں موسم سرما کے بدترین طوفان سے مختلف حادثات میں اموات کی تعداد 50 تک جا پہنچی ہے۔

باغی ٹی وی : برفانی طوفان ’بم‘ نے امریکا اور کینیڈا میں معمول کی زندگی مفلوج کردی۔ سڑکوں پربرف جمنے کے باعث ٹریفک معطل ہوگئی جبکہ امریکا میں سخت ترین طوفان کے باعث جمعے سے اب تک 15 ہزار سے زائد پروازیں منسوخ ہوئیں-

امریکا اورکینیڈا میں برفانی طوفان ’بم سائیکلون‘ سے زندگی مفلوج، 38 افراد ہلاک

ریاست نیویارک کے مغربی علاقے 43 انچ برف میں دبے ہوئے ہیں،گاڑیاں کئی فٹ برف میں پھنسی ہوئی ہیں اور ہزاروں لوگوں کو تاحال بجلی کی فراہمی منقطع ہے-

سب سے زیادہ متاثرہ شہر بفیلو کا انٹرنیشنل ائیرپورٹ بھی منگل تک بند کر دیا گیا ہے،کئی فٹ برف اور حد نگاہ کم ہونے پر شہریوں کے لیے سفری پابندی پیرکو بھی برقرار رکھی گئی۔

بفیلو میں 25 ہلاکتیں ہو چکی ہیں، شہر میں جمعے سے اب تک 8 فٹ تک برف پڑی، سرد ہواؤں کے ساتھ برف باری کا سلسلہ منگل تک جاری رہنے کی پیشین گوئی کی گئی ہے۔

جاپان میں شدیدبرفباری:مختلف حادثات میں ہلاکتوں کی تعداد14ہوگئی

حکام کا کہنا ہے کہ بفیلو میں ہلاکتوں کی تعداد میں اضافہ ہوسکتا ہے، اس سے پہلے 1977 میں موسم سرما کے طوفان سے بفیلو میں 30 ہلاکتیں ہوئی تھیں۔

کینیڈا کے صوبے اونٹاریو اورکیوبک برفانی طوفان سے شدید متاثرہیں۔ کیوبک سے لے کر امریکی ریاست ٹیکساس تک 17 لاکھ صارفین کو بجلی کی فراہمی معطل ہوگئی ہے۔ برفانی طوفان سے 25 کروڑ افراد متاثر ہوئے ہیں۔

علاوہ ازیں شہریوں کو سردموسم میں گھروں میں رہنے کی تاقید کی گئی ہے جبکہ بہت ساری کمپنیز نے تو آن لائن ورک فرام ہوم دے دیا ہے اپنے ملازمین کو کیونکہ ہر طرف برف ہی برف ہے اور لوگ کافی مشکلات کا شکار ہیں لہذا اس کو دیکھتے ہوئے لوگوں احتیاطی تدابیر کی ہدایت کی گئی ہے.

امریکا: موسم سرما کا بدترین برفانی طوفان،ہلاکتوں کی تعداد 22 ہو گئی، 2800 پروازیں…