fbpx

امریکا میں پاکستانی سفیر کی خدمات کا اعتراف

امریکی کانگریس رہنما ال گرین نے پاکستانی سفیر مسعود خان کی خدمات کا اعتراف کرتے ہوئے خصوصی سرٹیفیکیٹ پیش کیا –

باغی ٹی وی: پاکستانی سفیرکو ال گرین کی جانب سے کانگریس کے خصوصی اعترافی سرٹیفیکیٹ سے نوازا گیا، مسعود خان کو پاک امریکہ معاشی تعلقات اور تجارت کے فروغ کے اعتراف میں سر ٹیفکیٹ دیا گیا۔

کانگریس رہنما کا کہنا تھا کہ معاشی تعلقات اور ٹریڈ پر مبنی سفارت کاری کے حوالے سے آپ کے عزم کو سلوٹ کرتا ہوں، پاکستانی سفیر مسعود خان کی جانب سے بھی کانگریس رہنما ال گرین کا شکریہ ادا کیا گیا۔

پاکستانی سفیر مسعود خان نے کہا کہ پاک امریکہ تعلقات کو مضبوط بنانے میں کانگریس کا کلیدی کردار ہے۔

” دی نیوز” کے مطابق امریکہ میں پاکستان کے سفیر مسعود خان نےروز ہیوسٹن میں کہا کہ رواں مالی سال میں پاکستان کی امریکہ کو اشیاء اور خدمات کی برآمدات میں 40 فیصد سے زائد اضافہ ہوا ہے سفیر نے امریکی سرمایہ کاروں اور پاکستانی تارکین وطن پر زور دیا کہ وہ پاکستان کو ایک ابھرتی ہوئی مارکیٹ کے طور پر لیں اور بھاری اقتصادی منافع حاصل کرنے کے لیے اپنی اضافی صلاحیت کو سرمایہ کاری کریں۔

اپنے دورہ ہیوسٹن کے تیسرے روز مختلف مواقع پر کاروباری رہنماؤں، کاروباری شخصیات، مخیر حضرات، امریکی تھنک ٹینک ایشیا سوسائٹی کے اراکین اور پاکستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے سفیر نے کہا کہ اس طرح کی سرمایہ کاری دونوں ممالک کے لیے جیت کی شراکت داری کو جنم دے گی۔ .

کثیر جہتی پاک امریکہ تعلقات پر تبادلہ خیال کرتے ہوئے سفیر مسعود خان نے کہا کہ پاکستان امریکہ کا مستقل اتحادی رہا ہے۔ "ہم قیام امن، میں شراکت دار رہے ہیں۔ ہماری شراکت داری نے دنیا کو محفوظ بنانے میں اہم کردار ادا کیا ہے-

پاکستانی امریکن کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے سفیر مسعود خان نے کہا کہ ہم سب کو مل کر امریکہ میں پاکستان کے بارے میں غلط تاثرات کو دور کرنے، امریکہ کے بارے میں بدگمانیوں کو دور کرنے اور آخر کار پاکستان کو معاشی طور پر مضبوط بنانا ہے۔

سفیر نے کہا آپ پاکستان اور امریکہ کے درمیان ایک مضبوط پل ہیں اور آپ نے یہاں اچھا کام کیا ہےامریکہ میں زیادہ تر پاکستانی کاروبار یوں کے پاس گنجائش سے زیادہ ہے۔ ان کے پاس زیادہ دولت ہے اور یہ پاکستان میں سرمایہ کاری کی جا سکتی ہے۔ اس سے دونوں ممالک کے درمیان تعلقات مضبوط ہوں گے۔