امریکی ایئر لائن کا چین کے لیے مسافر پروازیں بڑھانے کا اعلان

امریکی ایئر لائن نے کہا کہ وہ بدھ کے روز چین کے لئے مسافر پروازیں دوبارہ شروع کر رہا ہے ، جس سے امریکی ہفتہ وار پروازوں کی مجموعی تعداد 10 ہو جائے گی جب کہ امریکی حکومت دنیا کی دو بڑی معیشتوں کے مابین مزید فضائی خدمات کے لئے زور دے رہی ہے۔

ریاست ہائے متحدہ امریکہ اور چین نے جون میں اس معاہدے پر اتفاق کیا تھا کہ اس سال کے اوائل میں کورونا وائرس کی وجہ سے دونوں ملکوں کے درمیان چار ہفتہ وار پروازوں کی اجازت دی گئی تھی۔ انہوں نے اگست میں یہ تعداد بڑھا کر آٹھ کردی۔

بدھ کے روز ورچوئل ایوی ایشن کانفرنس میں امریکی محکمہ نقل و حمل کے نائب اسسٹنٹ سکریٹری ، ڈیوڈ شارٹ نے کہا ، اب امریکی کیریئر ہر ہفتے 10 پروازیں چلائیں گے ، لیکن امریکہ اس سے مطمئن نہیں ہے۔

کرونا کی وجہ سے فضائی پابندیاں دنیا بھر میں لگی تھیں اور پروازیں رک گئی تھیں کرونا چین سے ہی پھیلا تھا اور اسکے بعد اب کرونا کے سب سے زیادہ مریض امریکہ میں ہیں کئی ممالک میں کرونا کی دوسری لہر شروع ہو چکی ہے۔پروازوں کی بندش سے ایوی ایشن انڈستڑی کو کافی مالی خسارہ برداشت کرنا پڑا ہے ۔کئی ایئر لائن نے ملازمین کو فارغ کیا جبکہ متعدد نے عملے کی تنخواہوں میں کٹوتی کی.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.