fbpx

امریکی کوہ پیما دنیا کی آٹھویں بلند ترین چوٹی سرکرکے واپس آنے کے دوران گہری کھائی میں گرگئیں

نیلسن کے شوہر موریسن اس واقعے کے بعد بحفاظت کیمپ میں واپس آنے میں کامیاب رہے

مشہور امریکی کوہ پیما ہلاری نیلسن نیپال میں واقع دنیا کی آٹھویں بلند ترین چوٹی سر کرکے واپس آنے کے دوران گہری کھائی میں گر کر لاپتہ ہو گئیں۔

باغی ٹی وی :بی بی سی کی رپورٹ کے مطابق، پیر کے روز، 49 سالہ ہلاری نیلسن کے ستھ چوٹی سر کرنے کے 15 منٹ بعد نیلسن کے ساتھ حادثہ پیش آیا اور وہ پھسلتے ہوئے برف میں 2,000 فٹ (600 میٹر) کے خلاء میں گرتی دکھائی دیں، جسے ‘کریوس’ کہا جاتا ہے۔

کوئٹہ:گاڑی پر نامعلوم افراد کی فائرنگ،تین بھائی جاںبحق

ایتھلیٹ اورامریکی کوہ پیما ہلاری نیلسن نے اپنے شوہر جم موریسن کے ہمراہ پیر کے روز دنیا کی آٹھویں بلند ترین چوٹی ‘ماؤنٹ مناسلو’ کو سر کیا چوٹی پر چڑھنے کے بعد، انہوں نے 8,163 میٹر (26,781 فٹ) چوٹی سے نیچے کا راستہ بنایا۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق اسی دن اس چوٹی کو سر کرنے کے لیے دیگر کوہ پیما بھی نکلے ہوئے تھے، اس دوران بدقسمتی سے برفانی تودہ گرنے سے ایک شخص ہلاک اور ایک درجن سے زائد زخمی ہوگئے ۔

اطلاعات کے مطابق نیلسن کے شوہر موریسن اس واقعے کے بعد بحفاظت کیمپ میں واپس آنے میں کامیاب رہے۔

ریسکیو اہکاروں کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ موسم کی خراب کی وجہ سے اس وقت سرچ آپریشن نہیں کیا جاسکتا۔

نارتھ کراچی میں پولیس مقابلہ,2 ڈاکو ہلاک

نیلسن ور ان کے شوہر کے ساتھ موجود دیگر کوہ پیماؤں نے کہا کہ ان کا سکی بلیڈ پھسل گیا اور وہ چوٹی کے دوسری طرف سے گر گئیں یہ معلوم نہیں ہے کہ نیلسن گرنے سے بچ گئیں یا نہیں۔

اس جوڑے کا شمار دنیا کے سب سے کامیاب الپینسٹ اور بیک کنٹری اسکیئرز میں ہوتا ہے نیلسن ایک نارتھ فیس اسپانسر شدہ ایتھلیٹ ہیں جن کے دو بچے ہیں اور وہ کولوراڈو سے باہر ہیں۔


نارتھ فیس نے اپنی ویب سائٹ پر کوہ پیما کے بارے میں کہا کہ دو دہائیوں پر محیط کیریئر کے ساتھ جس میں 16 مختلف ممالک میں 40 سے زیادہ مہمات کے ذریعے درجنوں مہمات شامل ہیں، ہلاری نیلسن اپنی نسل کی سب سے زیادہ قابل سکی کوہ پیما ہیں۔

کراچی پولیس مقابلے میں 4 انتہائی مطلوب ملزمان گرفتار