ورلڈ ہیڈر ایڈ

عامر خان بھارت میں 100 مقامات پر لال سنگھ چدھا کی شوٹنگ کریں گے ، یہ ہندی فلموں کا ریکارڈ ہے

اداکار عامر خان اپنی آنے والی فلم ، لال سنگھ چڈھا کے لئے، جو 1994 میں ٹام ہینکس اداکار ، فورسٹ گمپ کے ریمیک ہیں ، کے لئے بھارت میں 100 مختلف مقامات پر مبینہ طور پر شوٹنگ کریں گے۔ کہا جاتا ہے کہ اداکار بھی اس کردار کے لئے 20 کلوگرام وزن کم کرنے کے عمل میں ہیں۔

ڈی این اے نے ایک ذریعے کے حوالے سے بتایا ، "اسکرپٹ میں عامر سے مطالبہ کیا گیا ہے کہ وہ اپنی زندگی کا سفر پیش کرے اور اس کے لئے اسے ہر بار مختلف مقامات پر رہنے کی ضرورت ہوگی۔ اداکار اسٹوڈیو سیٹ اپ پر یقین نہیں رکھتا ہے ، اور اس نے اپنی ٹیم سے ملک بھر میں 100 مقامات پر اسکاؤٹنگ کرنے کو کہا ہے جہاں وہ شوٹنگ کرسکتے ہیں۔ دہلی ، گجرات ، ممبئی ، کولکاتہ ، بنگلورو اور حیدرآباد کے علاوہ بھی متعدد ریاستیں آئیں گی جہاں عامر پہلی بار شوٹنگ کریں گے۔ اس طرح وہ ملک کی بھی کھوج لگائے گا۔

رابرٹ زیمیکس کی ہدایت کاری میں بننے والی فارسٹ گمپ نے ایک سادہ لوح انسان کی کہانی سنائی جو نادانستہ طور پر پورے امریکہ میں اپنے سفر کے دوران اہم ثقافتی اور سیاسی واقعات کو متاثر کرتا ہے۔

ماخذ نے مزید کہا ، "کسی بھی ہندی فلم کے سو مقامات پہلی بار ہورہے ہیں ، اور عامر اسے بہترین طریقے سے دکھانا چاہتے ہیں۔ یہ عمل پہلے ہی شروع ہوچکا ہے اور اگلے ڈیڑھ ماہ تک وہ مقامات کو حتمی شکل دینے میں مصروف ہوگا۔ وہ یکم نومبر سے اس کی شوٹنگ شروع کریں گے۔

عامر اپنے کیریئر کی سب سے بڑی فلاپ ، بگ بجٹ ایکشن ایڈونچر ، ٹھگس آف ہندوستن سے نکل رہے ہیں۔ ان کے بارے میں یہ بھی کہا گیا تھا کہ وہ ممکنہ اوشو بایوپک پر بحث کر رہے ہیں۔ عالیہ بھٹ کے بارے میں افواہ کیا گیا تھا کہ وہ روحانی پیشوا کے متنازعہ ساتھی ، ما آنند شیلا کی حیثیت سے کام کرنے لگے ہیں۔ انہوں نے حال ہی میں اس بات کی تصدیق کی ہے کہ انہوں نے فلم کے ہدایت کار سبھاش کپور کے خلاف لگائے گئے جنسی ہراسانی کے الزامات کے بعد اس سے پہلے باہر جانے کا اعلان کرنے کے بعد ، گلشن کمار بائیوپک سے خود کو دوبارہ منسلک کیا ہے۔ لال سنگھ چڈھا کی ہدایتکاری ایڈویت چندن کریں گے ، جس کے ساتھ عامر نے سیکرٹ سپر اسٹار پر کام کیا تھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.