وارث بیگ کے بیٹے عمار بیگ کا گانا ریلیز کے لئے تیار

پاکستان میوزک انڈسٹری کے عالمی شہرت یافتہ گلوکار وارث بیگ کے بیٹے عمار بیگ کا گانا جلد ہی ریلیز کیا جائے گا-

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق پاکستانی نژاد امریکی گلوکار عمار بیگ نے موسیقی کی تعلیم امریکا اور برطانیہ سے حاصل کی۔ مشرقی اور مغربی موسیقی میں کمال حاصل کرنے والے نوجوان گلوکار عمار بیگ نے اپنی گلوکاری کی ابتداء فریدہ خانم کی گائی ہوئی سپر ہٹ غزل’آج جانے کی ضد نہ کرو، ایسی باتیں کیا نہ کرو‘ سے کیا۔

گلوکار وارث بیگ کے بیٹے عمار بیگ نے موسیقی میں مشکل گائیکی کا انتخاب کیا۔اُن کی ’آج جانے کی ضد نہ کرو‘ کی ویڈیو دیکھنے اور سننے والوں کے دل جیت لے گی۔

اس بارے میں وارث بیگ کا کہنا ہے کہ عمار بیگ کو بچپن ہی سے موسیقی کا جنون کی حد تک شوق تھا۔اسی لیے ہم نے اُسے موسیقی کی اعلیٰ تعلیم کے لیے امریکا بھیجا۔میرے ساتھی فنکار وں نے عمار کی پرفارمینس اور اُس کی موسیقی پر کمانڈ کی تعریف کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ مجھے رب سے اُمید ہے کہ عمار بیگ موسیقی کے ذریعے دنیا بھر میں پاکستان کا نام روشن کرے گا۔اس کی آواز کا جادو بہت جلد فلموں اور ڈراموں کے علاوہ لائیو میوزیکل شوز میں بھی سر چڑھ کر بولے گا۔

خیال رہے کہ پاکستان کے عالمی شہرت یافتہ گلوکار اور فخر پاکستان اُستاد راحت فتح علی خان کا عمار بیگ سے متعلق کہنا ہے کہ عمار بیگ کی صورت میں موسیقی کو ہیرا مل گیا ہے یہ نوجوان دنیا بھر میں دھوم مچائے گا۔

جبکہ عمار وارث بیگ نےکم عمری میں ہی بالی وڈ کو اپنی آواز کا دیوانہ بنادیا تھا بالی وڈ کے سپر اسٹار وں نے عمار بیگ کے لیے پہلے ہی کہہ دیا تھا کہ یہ بچہ سُر سنگیت کی دنیا میں دھوم مچا دے گا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.