امریکی ماڈل نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایت پر بوائے فرینڈ سے علیحدگی اختیار کرلی

امریکی ماڈل دنیس بدوت نے اپنے بوائے فرینڈ لل وائنےکی جانب سے صدر ڈونلڈ ٹرمپ ٹرمپ کی حمایت کرنے اور نئے انتخابات میں مداحوں کو اسے ووٹ دیے جانے کے معاملے پر اپنے بوائے فرینڈ سے علیحدگی اختیار کرلی۔

باغی ٹی وی :خبریں ہیں کہ لل وائنے کی جانب سے صدر ڈونلڈ ٹرمپ ٹرمپ کی حمایت کرنے اور نئے انتخابات میں مداحوں کو اسے ووٹ دیے جانے کے معاملے پر فربہ ماڈل دسین بدوت نے اپنے بوائے فرینڈ سے علیحدگی اختیار کرلی۔

شوبز ویب سائٹ پیج سکس نے اپنی رپورٹ میں ایک اور ویب سائٹ کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا کہ لل وائنے اور دنیس بدوت کے درمیان گزشتہ کچھ عرصے سے جاری تعلقات سیاسی معاملے پر ختم ہوگئے۔

رپورٹ میں ذرائع سے بتایا گیا کہ گلوکار لل وائنے کی جانب سے ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایت کیے جانے پر ماڈل دنیس بدوت نے ان سے تعلقات ختم کردیے۔

رپورٹ میں ماڈل کی جانب سے انسٹاگرام پر شیئر کی گئی ایک اسٹوری کا حوالہ بھی دیا گیا، جس میں انہوں نے شکستہ دل سے بوائے فرینڈ سے تعلقات ختم کرنے کا اعلان کیا تھا۔

تاہم ساتھ ہی بتایا گیا کہ ماڈل نے انسٹاگرام اسٹوری ڈیلیٹ کردی لیکن ماڈل کے قریبی ذرائع نے شوبز ویب سائٹ کو بتایا کہ دنیس بدوت نے بوائے فرینڈ سے ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایت کرنے پر تعلقات ختم کرلیے۔

لل وائنے کی امریکی انتخابات سے چند دن قبل ہی سوشل میڈیا ویب سائٹ ٹویٹر پر ڈونلڈ ٹرمپ کے ساتھ تصویر وائرل ہوئی تھی جس میں دونوں خوش دکھائی دیے تھے۔


مذکورہ تصویر وائرل ہونے کے بعد لوگوں نے لکھا کہ ریپر لل وائنے ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایتی ہیں اور وہ اپنے مداحوں سے بھی ڈونلڈ ٹرمپ کو ووٹ دینے کی اپیل کر رہے ہیں۔

لیکن گلوکار کی جانب سے ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایت کیے جانے پر ان کی گرل فرینڈ نے ان سے تعلقات ختم کرلیے اور خیال کیا جا رہا ہے کہ ان کی گرل فرینڈ جوبائیڈن کی حامی ہیں تاہم یہ واضح نہیں ہے۔

خیال رہے کہ امریکا میں 46 ویں صدر کے انتخاب کے لیے 3 نومبر کو ووٹنگ ہوئی صدر ٹرمپ یا جوبائیڈن کو صدارت سنبھالنے کے لیے 538 میں سے 270 الیکٹورل ووٹس کی ضرورت ہے، پولنگ کے مکمل نتائج آنے اور ان کے حتمی سرکاری اعلان کے لیے رواں سال 14 دسمبر کی تاریخ رکھی گئی ہے۔

ٹرمپ بمقابلہ جوبائیڈن ، امریکی الیکشن میں کس کا پلڑابھاری ، حیران کن نتائج آنا

امریکی انتخابات، جوبائیڈن نے نتائج مکمل ہونے سے پہلے ہی بڑا اعلان کر دیا

ٹرمپ نے ووٹ چوری کا الزام لگا دیا، ٹویٹر نے بھی فوری ایکشن دکھا دیا

امریکی الیکشن مسلمان خاتون الہان عمرعبداللہ ری پبلکن کو شکست دے کر کامیاب

امریکی انتخابات نتائج، ٹرمپ کی پہلی باربرتری،جوبائیڈن پھر آگے نکل گئے

ٹرمپ یہ کام کریگا تو ہم بھی تیار ہیں،جوبائیڈن نے طبل جنگ بجا دیا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.