fbpx

امراللہ صالح کے گھر سے 65 لاکھ ڈالرز اور سونے کی اینٹیں برآمد

افغانستان کے سابق نائب صدرامراللہ صالح کے گھر سے 6 اعشاریہ 5 ملین ڈالر جبکہ سونے کی اینٹیں بھی برآمد ہوئی ہیں۔

باغی ٹی وی : سینئیر صحافی سلیم صافی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ویڈیو شئیر کی ہے جس میں طالبان کو ڈالرز اور سونے کی اینٹوں کی گنتی کرتے دیکھا جا سکتا ہے-


طالبان کے مطابق امراللہ صالح کے گھر سے 6 اعشاریہ 5 ملین ڈالر اور 18 سونے کی اینٹیں بھی برآمد کی گئی ہیں۔ افغان رہنما احمد اللہ متقی نے امراللہ صالح کے گھرسے رقم برآمدگی کی تصدیق کی ہے۔


واضح رہے کہ اس سے قبل سابق افغان صدر اشرف غنی سے متعلق ایسی اطلاعات سامنے آئی تھیں کہ وہ ملک سے فرار ہوتے وقت کروڑوں ڈالراپنے ساتھ لے گئے۔


امراللہ صالح افغانستان کے مفرور صدر اشرف غنی کے دور میں امر اللہ صالح نائب صدر کے عہدے پر فائز تھے۔ انہوں نے اشرف غنی کے ملک سے فرار ہونے کے بعد خود کو صدر قرار دیا تھا۔ اشرف غنی کے دور میں امراللہ صالح کو وزیر داخلہ بھی بنایا گیا تھا۔

امراللہ صالح جو افغانستان کی انٹیلیجنس سروس کے سربراہ بھی رہ چکے ہیں، نے لوگوں سے وادی پنجشیر کی مزاحمت میں شریک ہونے کا کہا تھا امراللہ صالح کا کہنا تھا کہ ’وہ کبھی طالبان کے ساتھ ایک چھت کے تلے نہیں بیٹھیں گے۔ کبھی بھی نہیں۔

افغان میڈیا کا کہنا ہے کہ افغانستان کے نائب صدر امراللہ صالح فرار ہو گئے ہیں جب کہ احمد مسعود بھی منظر سے غائب ہیں۔ خبریں یہ بھی آ رہی ہیں کہ امر اللہ صالح کے بھائی روح اللہ عزیزی کو قتل کردیا گیا ہے۔