fbpx

اے این ایف کی ملک بھر میں کاروائیاں،کروڑوں روپے مالیت کی منشیات ضبط

اسلام آباد: اے این ایف (اینٹی نارکوٹکس فورس) نے گزشتہ چند روز کے دوران ملک کے مختلف شہروں میں منشیات کے خلاف کامیاب کارروائیوں میں کروڑوں روپے مالیت کی منشیات ضبط کرلی۔

باغی ٹی وی : اے این ایف کو دوران تلاشی اسلام آباد موٹر وے ٹول پلازا کے قریب لوڈر گاڑی سے منشیات برآمد ہوئی منشیات میں 2 کلو 600 گرام ہیروئین، 2 کلو 400 گرام چرس اور 988 گرام آئس شامل تھی جس پر باجوڑ کے رہائشی دو ملزمان کو گرفتار کرلیا گیا۔

ٹھٹھہ :مکلی تھانے کا نشے میں ٹُن شیر جوان کا رکشہ ڈرائیور پر حملہ ،سرکھول دیا

فیصل آباد ائیرپورٹ پر اے این ایف اور اے ایس ایف نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے دبئی جانے والے پشاور کے رہائشی ملزم کے لیپ ٹاپ سے 954 گرام چرس برآمد کرلی۔

کراچی انٹرنیشنل کنٹینر ٹرمینل پر کویت جانے والے کنٹینر سے 90 کلوسے زائد ہیروئین برآمد ہوئی، تربت کیچ کے علاقے سے 94 کلو گرام چرس اور چمن کے علاقت سے 2881 لیٹر ممنوعہ کیمیکل برآمد ہوا۔

ترجمان اے این ایف کے مطابق ملزمان کے خلاف انسدادِ منشیات ایکٹ کے تحت مقدمات درج کرکے قانونی کارروائی کی جارہی ہے۔

فضائی آلودگی بچوں کو مستقبل میں بلند فشار خون میں مبتلا کر سکتی ہے:ماہرین نے…

قبل ازیں علامہ اقبال انٹرنیشنل ایئرپورٹ لاہور پر کسٹمز حکام نے 400 کلو سور کا گوشت اسمگل کرنے کی کوشش ناکام بنا دی تھی کسٹمز حکام نے گوشت کی اسمگلنگ کرنے والے چینی باشندے کو حراست میں لے لیا کسٹمز حکام نے اطلاع موصول ہونے پر سیرین ایئرلائن کی پرواز ای آر 724 پر دوبئی سے سور کے گوشت کی اسمگلنگ کی جائے گی۔

حکام کا کہنا تھا کہ اسمگلر نے سور کا گوشت 12 عدد بڑے کارٹنز میں خاص قسم کی بلیک پلاسٹک شیٹس میں پیک کر رکھا تھا تا کہ اسکینگ مشین سے بچایا جا سکے۔

ڈپٹی کلکٹر کسٹمز سائرہ بتول خود ایئرپورٹ پر پہنچیں اور اسمگلر کو رنگے ہاتھوں پکڑ لیا علاوہ ازیں سور کا گوشت مختلف ہوٹلوں میں سپلائی ہونے کا بھی انکشاف ہوا ہے۔

جھنگ : سرگودھا روڈ پر ٹریفک حادثہ ، 3 افراد جاں بحق ایک زخمی ، ڈرائیور گرفتار