fbpx

انیل کپورنے کنگنا رناوت سے شادی کے خواہش ظاہر کر دی

بالی ووڈ سئنیر اداکارہ انیل کپورنے اداکارہ کنگنا رناوت سے شادی کے خوا ہش ظاہر کر دی-

باغی ٹی وی : کنگنا رناوت آج کل اپنی اداکاری سے زیادہ اپنے متنازعہ بیانات کی وجہ سے جانی جاتی ہیں اور اکثر اوقات انہیں اپنے بیانات کی وجہ سے مشکلات اور تنقید کا سامنا رہتا ہے لیکن وہ پھر بھی باز نہیں آتیں یہاں تک کہ انہیں سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر بھی بلاک کر چکی ہے انہیں پاگل خانے اور جیل میں بجھوانے سمیت جان سے مارنے کی دھمکیاں دی گئیں اور انہیں نفرت کی فیکٹری قرار دیا گیا جہاں اداکارہ سے سب نالاں ہیں وہیں بالی وڈ اداکار انیل کپورنے ان سے شادی کی خواہش ظاہر کر دی۔

کنگنا رناوت کو جان سے مارنے کی دھمکیاں

بھارتی میڈیا کے مطابق بالی وڈ اداکار انیل کپور اپنی جاندار اداکاری کے ساتھ ساتھ اپنی بہترین حس مزاح سے بھی مشہور ہیں ماضی میں انیل کپور ساتھی اداکار سنجے دت اور کنگنا رناوت کے ساتھ کرن جوہر کے شو میں شریک ہوئے جہاں ان سے کئی سوال پوچھے گئے، تاہم کنگنا نے بھی ان سے ایک سوال کر ڈالا۔

کنگنا نے انیل کپور سے پوچھا کہ کون سی ایسی اداکارہ ہیں جس کے لیے وہ اپنی بیوی کو چھوڑ سکتے ہیں جس پر انیل کپور نے انہی کا نام لے لیا۔

رنویر سنگھ نے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیلئے 20 کروڑ دیئے ،کے آر کے کا انکشاف

اداکار کا جواب سن کر کرن جوہر نے کنگنا کو مشورہ دیا کہ کنگنا آپ کو یہ جواب سن کر فکرمند ہونا چاہیے۔

یاد رہے بالی ووڈ اداکار انیل کپور نے 1984 میں سنیتا کپور سے شادی کی تھی، جن سے ان کے تین بچے ہیں، ان کی بیٹی سونم کپور بالی ووڈ کا ایک بڑا نام ہیں۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!