بھارت میں24 گھنٹوں کےاندرایک اورحوا کی بیٹی زیادتی کے بعد جلادی گئی

0
43

اترپردیش:بھارت میں 24 گھنٹوں کے اندرایک اورحوا کی بیٹی زیادتی کے بعد جلادی گئی ،اطلاعات کےمطابق بھارت میں درندگی کاایک اوراندوہناک واقعہ پیش آیاہےجس میں اجتماعی زیادتی کانشانہ بننےوالی لڑکی کوزندہ جلادیا گیا۔

حیدرآبادریپ کیس، ماں کاملزم بیٹےکوجلانےکامطالبہ

بھارتی میڈیا کےمطابق ریاست اترپردیش میں زیادتی کاشکار لڑکی کوجلا دیا گیا۔ جس کے باعث لڑکی کا 60 سے 60 فیصد جسم جھلس گیاہے،متاثرہ لڑکی کومارچ میں اناؤ کےعلاقےمیں اجتماعی زیادتی کا نشانہ بنایا گیا تھا۔

مصباح الحق کو اسلام آباد یونائٹیڈ کا ہیڈ کوچ مقرر کردیا گیا

بھارتی میڈیاکےمطابق 23 سالہ متاثرہ لڑکی زیادتی کیس کی سماعت میں شرکت کے لئےعدالت جارہی تھی کہ کچھ افراد نےاسےجلا دیا، جس کے باعث لڑکی ساٹھ سے ستر فیصدجھلس گئی،جسےاسپتال منتقل کردیاگیاہے۔متاثرہ لڑکی کومارچ میں اناؤکےعلاقےمیں اجتماعی زیادتی کانشانہ بنایاگیاتھااورمتاثرہ لڑکی نےگاؤں کےبااثرافراد کیخلاف مقدمہ درج کروایا تھا۔

جمہوری آمریت،فوجی آمریت سے خطرناک، پرویزمشرف نےمشکل وقت میں پاکستان کوسنبھالا،…

واضح رہےکہ گزشتہ ماہ بھی بھارتی ریاست اترپردیش میں 15 سالہ لڑکی کو مبینہ طور پر زیادتی کے بعد زندہ جلادیا گیا تھا اور مقامی پولیس نے زیادتی کرنے والے مجرم کو گرفتار کرلیا تھا۔

ٹوئیٹراپنی ہی بات کا پکا نہ رہا،اپنے ہی قوانین کی اپنے ہی ہاتھوں‌ دھجیاں اڑا دیں‌

دوسری جانب بھارتی ریاست تلنگانہ میں زیادتی کے بعد جلائی گئی لیڈی ڈاکٹر پریانکا ریڈی کی ہلاکت کے بعدبھارت میں ایک بار پھر خواتین پر تشدد اورریپ پر بحث چھڑ گئی ہے، مئی 2018 میں بھارتی ریاست جھاڑکنڈ میں لڑکی کےساتھ ہونے والی زیادتی کے بارے میں گاؤں کے سردار کو مطلع کرنے پر متاثرہ لڑکی کو زندہ جلا دیا گیا تھا۔

براعظم افریقہ سیلابوں کی زد میں ،280 افراد ہلاک ، 2.8 ملین افراد متاثر ہوئے:

ذرائع کے مطابق نیشنل کرائم ریکارڈزبیورونےانکشاف کیاہےکہ بھارت میں ہر 15 منٹ میں ایک خاتون کا ریپ کیا جاتا ہے جبکہ خواتین پر تشدد، ریپ، تیزاب سے حملے، انہیں ہراساں کرنے سمیت دیگر صنفی تفریق کے واقعات میں اضافہ ہوا ہے۔

Leave a reply