fbpx

انوشکا شرما کی فلموں میں واپسی، چکدا ایکسپریس کے لئے انگلینڈ میں تربیت

انوشکا شرما بالی ووڈ کی سب سے زیادہ ورسٹائل اداکاراؤں میں سے ایک ہیں۔ انہوں نے اداکاری کا آغاز 2008 کی کامیاب رومانوی فلم، رب نے بنا دی جوڑی میں شاہ رخ خان کے ساتھ کیا اور 2010 کی فلم، بینڈ باجا بارات سے شہرت حاصل کی۔ انہوں نے پی کے، سنجو، سوئی دھاگا، سنجو، دل دھڑکنے دو، این ایچ 10، اور فلوری جیسی مشہور بھارتی فلموں میں اپنی اداکاری کے جوہر دکھائے۔ طویل عرصے سے سلور اسکرین سے دور رہنے والی اداکارہ اب ‘چکدا ایکسپریس’ کے ساتھ اسکرین پر واپسی کر رہی ہیں۔اس کے لئے انہوں نے تیاری بھی شروع کر دی ہے اور وہ انگلینڈ میں اس فلم میں اپنے کردار کے حوالے سے تربیت بھی لے رہی ہیں. اس ھوالے سے وہ کافی پرجوش بھی ہیں ان کا کہنا ہے کہ وہ دوبارہ فلموں میں واپسی کے

لئے بہت خوش ہیں. یاد رہے کہ انوشکا آخری بار 2018 میں ریلیز ہوئی آنند ایل رائے کی فلم زیرو میں دیکھی گئیں تھیں.انوشکا آج کل انگلینڈ میں ہیں جہاں وہ اس فلم کی شوٹنگ کریں گی یہ فلم او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز ہوگی.

انوشکا شرما نے یش راج کے بینر تلے پانچ سال مسلسل ایک معاہدے کے تحت کام کیا ان کا شمار ان اداکارائوں میں ہوتا ہے جنہوں نے شاہ رخ خان ، عامر خان اور سلمان خان کے ساتھ کام کیا. شائقین ان کی خوبصورت اداکاری کو بے حد پسند کرتے ہیں.