fbpx

اپنے فلمی کیریئر کے آغاز پرمجھے نہیں معلوم تھا پاسپورٹ کیا ہوتا ہے کنگنا رناوت

بالی ووڈ کوئین کنگنا رناوت نے انکشاف کیا ہے کہ اپنی پہلی فلم تک مجھے معلوم نہیں تھا کہ پاسپورٹ کیا ہوتا ہے یہ صورتحال اس وقت پیدا ہوئی جب انھیں ان کی پہلی فلم گینگسٹر کی شوٹنگ کے لیے جنوبی کوریا کا سفر کرنے کے لیے پاسپورٹ بنوانے کو کہا گیا۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا کے مطابق فلم گینگسٹر کی پندرہویں سالگرہ پر ایک انٹرویو میں کنگنا نے کہا کہ اس سے قبل انھوں نے پاسپورٹ کا لفظ ہی نہیں سنا تھا۔ جب فلم کی شوٹنگ کے لیے کوریا جانے کے لیے پروڈکشن بوائے میرا پاس میرے کرائے کے فلیٹ پر آیا اور کہا کہ ہمیں آپ کا پاسپورٹ چاہیے تو میں نے بے اختیار اس سے پوچھا یہ کیا ہوتا ہے؟ –

اس صورتحال پر فلم کے ڈائریکٹر انوراگ باسو نے مجھے کہا کہ اگر پاسپورٹ نہیں ہوگا تو میں اس فلم میں کام سے رہ جائوں گی ان دنوں والد سے ناراضگی کی وجہ سے بات چیت بند تھی اور پاسپورٹ بنوانے کے لیے والد کی مدد کی ضرورت تھی تاہم میں نے اپنے والد سے درخواست کی کہ میرے پاسپورٹ بنوانے میں میری مدد کریں ۔

تاہم اس دوران پروڈیوسر نے میری جگہ دوسری اداکارہ کا انتظام کرنے کے لیے آڈیشن لینا شروع کردیا لیکن بڑی کوششوں کے بعد پاسپورٹ تو بن گیا لیکن اس میں غلطی سے میرے نام کا دوسرا حصہ شامل ہونے سے رہ گیا تھا، جسے بعد میں درست کروایا گیا۔

شاہ رخ خان کے والد سے متعلق غلط بیانی کرکے کنگنا نے خود کو مشکل میں ڈال لیا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.