اپنے بچوں سے دوستی کریں . تحریر : شمس الدین

0
39

والدین کو چاہیے اپنے بچوں کی باتیں سنیں ان سے پیار کریں ان سے دوستی کریں. اپنے بچوں کا خاص خیال رکھیں ان کی ہر حرکت پر نظر رکھیں انہیں صاف بہتر ماحول دیں. سب سے پہلے اپنے بچوں کی اچھی پرورش کریں انہیں اچھا اخلاق سکھائیں بہتر سے بہتر تعلیم دیں. اپنے بچوں کو ٹائیم دیں ان کی کٹھی میٹھی باتیں سنیں.

جو والدین اپنے بچوں کو ٹائیم نہیں دیتے وہ بڑا نقصان اٹھاتے ہیں. ان کے بچے جب بڑے ہوتے ہیں وہ بد اخلاق تعلیم محروم بڑوں کا کہنا نہیں مانتے برے کاموں میں مبتلا ہوجاتے ہیں. پہر والدین کے لیے پریشانی کا باعث بنتے ہیں. اگر شروع سے ان بچوں کی اچھی تربیت ہو ان کو اچھا بہتر ماحول دیا جائے انہیں بہتر تعلیم دی جائے تو وہ بچے بڑے ہوکر اچھے بن سکتے ہیں. بڑوں کا ادب بھی کریں اچھا اخلاق اپنائیں گے.

معذرت سے کہنا پڑ رہا ہے کچھ والدین ایسے ہوتے ہیں جو بچوں کی طرف توجہ ہی نہیں دیتے. میرا ان سے سوال ہے جب آپ کو اولاد نہیں چاہیے تھی تو ان کو پیدا کیوں کیا؟ جب ان کو اچھا ماحول نہیں دے سکتے اچھی تعلیم نہیں دے سکتے اچھا اخلاق نہیں سکھا سکتے تو پہر اولاد کو پیدا ہی کیوں کیا؟ اور ایسے بھی دیکھا ہے جب وہ بچے بڑے ہوتے ہیں والدین کا کہنا بلکل نہیں مانتے والدین سے اونچی آواز میں بات کرتے ہیں. تب ان والدین کو بھی احساس ہوتا ہے کے میرا بچہ کہنا نہیں مانتا اچھے طریقے سے بات نہیں کرتا. جب والدین شروع سے ہی اپنے بچوں کو آوارہ چھوڑ دیں گے تو نتیجہ یہی نکلے گا آپ کی اولاد بڑی ہوکر آپ کے سامنے کھڑی ہوگی آپ سے اونچی آواز میں باتیں کریگی ایک دن ایسا بھی آئیگا آپ کے بچے آپ دور بھی ہوجائیں گے.

ایسی نوبت آنے پہلے اگر آپ چاہتے ہیں کے آپ کی اولاد بڑی ہوکر بااخلاق بنیں آپ کا کہنا مانے بڑوں کا ادب کرے تو آپ کو اپنے بچوں کو ٹائیم دینا ہوگا ان کی باتوں کو سننا ہوگا ان سے دوستی کرنا ہوگی. ان کی چھوٹی موٹی باتیں سننا ہوگی جب آپ اپنے بچوں کو ٹائیم دیں گے ان سے پیار محبت سے باتیں کریں گے ان کے جائز مطالبات مانیں گے ان کی اچھی تربیت کریں گے ان کو بہتر ماحول دیں گے اچھی تعلیم دیں گے تو یقینن آپ کی اولاد بڑی ہوکر آپ کے نقش قدم پر چلے گی. بس آپ کو شروع میں تھوڑی محنت کرنی پڑیگی. جب آپ یہ تمام کوشش ایمانداری کے ساتھ نبھائیں گے تو انشاء اللہ آپ کو نتیجہ بھی بہتر ملے گا.

ہم امید کرتے ہیں تمام والدین اپنے بچوں کو ٹائیم دیں گے ان کی اچھی تربیت کریں گے. ان سے دوستی بھی کریں گے انہیں بہتر سے بہتر ماحول دیں گے. انہیں بہتر تعلیم دیں گے انہیں اچھا اخلاق سکھائیں گے.

@shamsp6

Leave a reply