fbpx

محمد رضوان کے ’گراؤنڈ میں نماز‘ سے متعلق بیان پر معافی :وقاریونس کا ردعمل آگیا

دبئی :محمد رضوان کے ’گراؤنڈ میں نماز‘ سے متعلق بیان پر معافی :وقاریونس کا ردعمل آگیا،اطلاعات کے مطابق پاکستان کے سابق کوچ وقار یونس نے محمد رضوان کے گراؤنڈ میں نماز سے متعلق دیے جانے والے بیان پر معافی مانگ لی۔

یاد رہے کہ اس سے پہلے پاکستان کے سابق سٹارکرکٹر وقار یونس نے بھارت کیخلاف پاکستان کی شاندار فتح اور اس دوران رضوان کے نماز پڑھنے سے متعلق نجی ٹی وی شو میں ایک بیان دیا تھا جس میں ان کا کہنا تھا کہ رضوان کی سب سے اچھی بات یہ تھی کہ انہوں نے اس گراؤنڈ میں ہندوؤں کے بیچ کھڑے ہوکر نماز پڑھی جو کہ میرے لیے بہت خاص تھا۔

بعد ازاں وقار یونس کو ان کے بیان پر سرحد پار سے خاصی تنقید کا سامنا کر نا پڑا اور بھارت کے معروف کمنٹیٹر نے اس حوالے سے ٹوئٹ کرتے ہوئے وقار یونس پر تنقید کی تھی اور کہا تھا کہ یہ بیان ان کے لیے مایوس کن ہے۔

بھارتیوں کے ردعمل کے بعد اب اس بیان پر وقار یونس نے ٹوئٹر پر معذرت کرتے ہوئے کہا کہ ’میں نے بیان ہیٹ آف دی مومنٹ‘ (پرجوش انداز ) میں دیا جس سے کئی لوگوں کے جذبات مجروح ہوئے۔

وقاریونس نے لکھا کہ میں اس کے لیے معذرت خواہ ہوں، میرا کہنے کا ہرگز یہ مقصد نہیں تھا، یہ ایک غلطی ہے جو کہ جوش خطابت میں ہوئی۔سابق کپتان نے مزید لکھا کہ کھیل رنگ و نسل اور مذہب سے بالاتر ہوکر لوگوں کو متحد کرتاہے۔

ادھر ذرائع کے مطابق وقار یونس کی طرف سے اس معافی کے بعد سوشل میڈیا پرملا جلا رد عمل آرہا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ وقاریونس نے بھارتیوں کو ناراض ہوتے دیکھ کراپنے موقف میں جو بڑی تبدیلی کی ہے وہ ایک سچے مسلمان کا شیوہ نہیں ہے

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!