fbpx

عمران خان کےلیےعارف نقوی کا جہازاستعمال ہوتا تھا:فوزیہ قصوری

لاہور:عمران خان کےلیےعارف نقوی کا جہازاستعمال ہوتا تھا:اطلاعات کے مطابق ان خیالات کا اظہارکرتےہوئے فوزیہ قصوری نےکہا ہے کہ انکشاف کیا کہ عارف نقوی کا جہاز عمران خان کے لیے استعمال ہوتا تھا۔

ذرائع کے مطابق اس حوالے سے فوزیہ قصوری نے نجی ٹی وی کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’میں کبھی بھی عمران خان کی عارف نقوی کے ساتھ ہوئی میٹنگ میں شریک نہیں ہوئی لیکن ہمیں پتا تھا کہ عارف نقوی کا جہاز عمران خان کے لیے استعمال ہوتا تھا،فوزیہ قصوری نے کہا ہے کہ مجھے پتا چلا ہے کہ عمران خان کے لیے عارف نقوی کا جہاز استعمال ہوا ہے

 

فوزیہ قصوری نے اس موقع پر اس حقیقت کا اعتراف کیا کہ عمران خان کے ہر ملک سے کئی دوست تھے لیکن غیر ملکیوں سے پیسے جمع کرنا کوئی غلط کام نہیں تھا۔

نجی ٹی وی میں گفتگو کرتے ہوئے فوزیہ قصوری نے کہا کہ ’میں نے سنا تھا عمران خان کے دبئی جانے کے لیے عارف نقوی کا جہاز استعمال ہوا، فوزیہ قصورنے واضع طور پرکہا کہ میں عارف نقوی کو ذاتی طور پر نہیں جانتی لیکن بہت سے لوگ جانتے ہیں کہ وہ جو کام کررہے تھے وہ بہت ہائی پروفائل کام تھا،

فوزیہ قصوری نے مزید کہا کہ وہ امپیکٹ انویسمنٹ کے نام سے باہر کے ملکوں سے چندہ اکٹھا کررہے تھے جسے انہوں نے کچھ ایسے ممالک جہاں صحت کی ضرورت تھیں وہاں خرچ کرنا تھا مگر اس کے بجائے انہوں نے ان پیسوں سے اپنے بہت سے دوستوں کی مدد کی، ان کو نوازا، عالیشان سہولیات دیں اور یہ چھپی ہوئی بات نہیں‘۔

فوزیہ قصوری نے نجی ٹی وی میں گفتگو کرتے ہوئے ایک بڑی بات کی اور کہا کہ ’پیسے ضرور باہر سے آئے لیکن آیا وہ ممنوعہ فنڈنگ تھی؟ کیا باہر سے آیا پیسا صحیح ذرائع سے آیا ؟ اسے چیک کرنا ہمارا کام نہیں تھا یہ کام ان فنڈز کو جمع کرنے والوں اور پاکستان میں کام کرنے والے فنانس بورڈ کا تھا‘۔