ورلڈ ہیڈر ایڈ

ارجن کپور کا ٹویٹر پر ایک صارف کے ٹرول کرنے پر کرارا جواب

اداکار ارجن کپور نے ٹویٹر پر ایک ٹرول پر ردعمل دیا ہے ، جنہوں نے اپنی فلمیں نہ کرتے ہوئے دوسروں کے کام کی تشہیر کرنے پر انھیں تنقید کا نشانہ بنایا تھا۔ ارجن کا ٹویٹر صارف کے بارے میں پُرسکون جواب تھا اور کہا کہ وہ دوسروں کے کام کی تعریف کرنے میں خود غرضی نہیں ہے۔

"بھیا آپ ڈسرو پر ٹویٹ ہائے کرتھا رہا آپ اپی کوئی فلم بھی کرےگا (بھائی ، کیا آپ دوسروں کے بارے میں ٹویٹ کرتے رہیں گے یا اپنی کوئی فلم بنائیں گے) ،” ٹرول نے اپنے ایک ٹویٹ پر تبصرہ کیا تھا۔ ارجن نے جواب دیا ، "ارے رادھا ، دوسروں کے کام کی حوصلہ افزائی کرنا ہمیشہ ہی اچھا ہے … میں نے کافی کام کیا ہے کہ ہمیشہ خودغرضی نہ ہوں اور خود اور اپنی اپنی مارکیٹنگ کے بارے میں سوچوں۔”

اس سے قبل مئی میں ، ارجن نے ایک اور ٹرول لیا تھا ، جس نے اپنے کنبے کے بارے میں غیر حساس ٹویٹ کیا تھا۔ ٹرول نے اداکار کو ان سے بڑی عمر کی عورت (ملیکہ اروڑا) سے ڈیٹنگ کرنے پر شرمندہ تعبیر کیا تھا۔ انھوں نے مزید دعوی کیا کہ ارجن نے سریدیوی سے شادی کرنے پر ان کے والد بونی کپور سے نفرت کی تھی ، جو ان سے چھوٹی تھیں۔

ارجن نے جواب دیا ، "میں کسی سے بھی کسم سے نفرت نہیں کرتا ہوں۔ ہم نے ایک معزز فاصلہ برقرار رکھا ، اگر میں حساس وقت پر اپنے والد جانہوی اور خوشی کے ساتھ نہ ہوتا … ٹائپ کرنا اور جج کرنا آسان ہوتا ہے ، ذرا سوچئے۔ آپ کے @ ورون_ڈی وی این کے پرستار ہیں لہذا مجھے لگتا ہے کہ میں آپ کو بتادوں کہ آپ کو اپنے ڈی پی پر اس کے چہرے سے نفی نہیں پھیلانا چاہئے۔ "

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.