ارمینا خان نے اپنی شادی کا جوڑا منتخب کر لیا

اداکارہ ارمینا خان نے انسٹاگرام پر پوسٹ شیئر کرتے ہوئے بتایا کہ انہوں نےاپنی شادی کا جوڑا منتخب کر لیا ہے.

اداکارہ ارمینا نے تصویر میں ملبوس لباس شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ میں نے سب سے خوبصورت لباس خرید لیا ہے اور اپنا پسندیدہ لباس آپ لوگوں کو دکھانے کیلئے مزید انتظار نہیں ہو سکتا۔ ظاہرسی بات ہے یہ وہ لباس نہیں لیکن میں مختلف لباس پہن کر دیکھ رہی تھی۔

ارمینا خان نے اپنے منگیتر فیصل کا نام لکھتے ہوئے کہا کہ وہ سب لوگ جو ہمارے لیے خوش ہیں، ان سب کا بہت شکریہ۔ اللہ پاک سب پر کرم کرے اور نفرت کرنے والوں کا بھی شکریہ، برائے مہربانی ہمارے بارے میں باتیں کرتے رہیں۔

یاد رہے ارمینا خان نے فیصل خان کے ساتھ اپنی منگنی کا اعلان انسٹا گرام پر جولائی 2017 میں اپنی ایک پوسٹ میں کیا تھا۔

اداکارہ کو کیوبا میں ساحل سمندر پرمنگنی کی انگوٹھی پہنائی گئی تھی۔ گزشتہ ماہ ان کے منگیتر نے بھی انسٹا پر منگنی کی اینورسری پر پرانی تصویر شیئر کی۔

واضح رہے ایک انٹرویو کے دوران اپنے منگیتر سے متعلق بتاتے ہوئے ارمینا کا کہنا تھا کہ فیصل میرے عزیز بھی ہیں اور میں انہیں بچپن سے جانتی بھی ہوں۔ مجھے یاد ہے جب فیصل کینیڈا آئے تھے اور ہم نے نے شطرنج اور کارڈز کھیلے تھے۔ مجھے یہ تو یاد نہیں کہ ہم دونوں نے کب ایک دوسرے کو پسند کرنا شروع کیا لیکن فیصل ہمیشہ سے ہی میرے لیے تھے۔ مانچسٹر میں یونیورسٹی کی تعلیم کے دوران مجھےاحساس ہوا کہ یہی ایک شخص ہے جس نے ہمیشہ میری مدد کی۔ میں اداس ہوتی تو رونے کے لئے فیصل کا کندھا تھا، جلد ہی یہ رشتہ دوستی سے بڑھ گیا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.